درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 20:39   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37478صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 اسفند 1397 - 14:28
ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مراجعین برگزارشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مراجعین برگزارشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مراجعین برگزار شد.
 
 به گزارش
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، جلسات ملاقات مردمی در روزهای یکشنبه و دوشنبه با حضور مهندس رضاپور ،مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان، افشاری مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیر عامل و اعضای جلسه برگزار شد.
 
 در این جلسات، مهندس رضاپور درخواست مراجعه کنندگان را که شامل؛ کشاورزان،بهره برداران،پیمانکاران و ذینفعان هستند، به صورت حضوری بررسی و دستورات لازم را به واحدهای مربوطه جهت رسیدگی و اقدام لازم، صادر نمود.
 
 گفتنی است این دو جلسه بدلیل کثرت مراجعین و روزهای پایانی سال ،به صورت دو روز متوالی برگزارشد . مراجعه کنندگان همواره می توانند درخواست های خود را به صورت حضوری در دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان و یا به صورت تماس تلفنی با شماره های۳۳۱۳۶۳۳۰،۳۳۱۳۶۳۳۱،۳۳۱۳۶۲۰۳و۳۳۱۳۶۱۲۸ ثبت و هماهنگی لازم را برای ملاقات با مدیرعامل این شرکت انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی