درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:51   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37465صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 13:49
حمله شدید مربی سابق زاکربرگ به شیرین کاری‌های فیس بوک
یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
 
 به نقل از مشبل، «راجر مکنامی» که در گذشته در فیس بوک سرمایه گذاری کرده و به زاکربرگ هم مشاوره داده بود، وعده تازه رئیس فیس بوک در زمینه تمرکز بر حریم شخصی کاربران و توجه بیشتر به این موضوع را تنها یک اقدام از سوی
روابط عمومی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان توصیف کرد که باعث انحراف از مشکل اصلی این شبکه اجتماعی می‌شود.
 
 وی که در گذشته زاکربرگ را از فروش فیس بوک به یاهو منصرف کرده و «شریل سندبرگ» را به عنوان یکی از مدیران کلیدی فیس بوک منصوب کرده بود، امروزه به یکی از منتقدان جدی این شبکه اجتماعی مبدل شده که از بی توجهی آن در زمینه حفاظت از حریم شخصی و داده‌های خصوصی کاربران به شدت خشمگین است.
 
 او قبلاً در مورد احتمال سو استفاده از فیس بوک برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا توسط کشور‌های خارجی هشدار داده بود. اما زاکربرگ و همکارانش به این اخطار‌ها توجهی نکردند. از نظر وی وعده‌های تازه زاکربرگ در مورد تعهد فیس بوک به رمزگذاری اطلاعات کاربران و احترام به حریم شخصی مردم را نباید چندان جدی گرفت.
 
 وی رمزگذاری اطلاعات کاربران در فیس بوک را تنها حل کننده یک درصد از مشکلات این شبکه اجتماعی دانسته و خواستار اصلاح مدل کسب و کار فیس بوک شده که مبتنی بر ردگیری اطلاعات کاربران و حتی افرادی است که در این شبکه اجتماعی عضویت ندارند. او به صراحت از فیس بوک خواسته که از این کار دست بردارد.
 
 «راجر مکنامی» همچنین از طرح یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای چند تکه شدن برخی غول‌های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و اپل پشتیبانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


  ضرورت اطلاع رسانی موثر مبتنی بر خدمت به مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی