درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 13:07   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37461صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 13:33
تشریح چگونگی پیاده سازی سیاست اعتباری بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره
تشریح چگونگی پیاده سازی سیاست اعتباری بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: سیاست اعتباری بانک در سال جاری با توجه به سیاست های کلی و وضعیت منابع و مصارف بانک تدوین شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تشریح چگونگی پیاده سازی سیاست اعتباری بانک ملی ایران توسط عضو هیات مدیره عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: سیاست اعتباری بانک در سال جاری با توجه به سیاست های کلی و وضعیت منابع و مصارف بانک تدوین شد.
 
 محمود شایان در گفت و گو با روابط عمومی
بانک ملی ایران با بیان این که هدف اعطای تسهیلات توسط بانک در سال جاری مشارکت در طرح های بزرگ و کارا و نیز اعطای تسهیلات کوتاه مدت به واحد های اقتصادی فعال تعریف شد، ادامه داد: اعطای تسهیلات خرد به منظور بهبود فرآیند گردش وجوه و تحریک تقاضا و نیز تسهیل فروش کالای شرکت های تولیدی نیز در همین راستا صورت گرفته است.
 
 وی اظهار کرد: استفاده از عقود خرید دین و ابزار هایی مانند گشایش اعتبار اسنادی ریالی و ارزی و ضمانت نامه ریالی و ارزی به عنوان ابزار جایگزین تسهیلات، در راستای افزایش درآمد غیر مشاع بانک و کاهش هزینه های مالی مشتریان جزو اولویت ها قرار گرفته و عملیاتی شده است.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه قیمت تمام شده پول و هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی بانک نیز امسال با دقت رصد شد، اعلام کرد: اعطای تسهیلات در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، خروج از رکود، اشتغال فراگیر و اعطای تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط و نیز اعطای تسهیلات سرمایه در گردش در تمام بخش های اقتصادی در اولویت بانک می باشد.
 
 به گفته شایان، تأمین منابع برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای طرح‌های توسعه ای و نیز اعطای تسهیلات به بخش‌های کشاورزی و صادرات همواره در دستور کار بانک ملی ایران بوده است و همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی باشگاه ذوب آهن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود