درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:17   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37460صفحه نخست » دوشنبه، 20 اسفند 1397 - 02:45
نرخ پستی ارسال نشریات افزایش نیافته است
ارسال مرسوله های مطبوعاتی براساس تعریف “سرویس مطبوع” در آیین نامه اجرایی کنوانسیون پستی جهانی و مقررات داخلی پست کشور، ساماندهی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارسال مرسوله های مطبوعاتی براساس تعریف “سرویس مطبوع” در آیین نامه اجرایی کنوانسیون پستی جهانی و مقررات داخلی پست کشور، ساماندهی شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این شرکت بنا بر مسئولیت اجتماعی و در راستای حمایت از فعالیت حوزه فرهنگ و
مطبوعات، همواره اقلام فرهنگی از جمله روزنامه ها، کتب و … را مشمول نرخ تخفیفی نسبت به سایر اقلام هم وزن، قبول و ارسال می کند، بر این اساس هرگونه مرسوله ای که با اهداف تجاری وارد چرخه پست شود اعم از اوراق چاپی تجاری از قبیل کاتولوگ، برگه های تبلیغاتی، فهرست قیمت، اطلاعیه یا مجلاتی که حجم بالای صفحات آن را محتوای تبلیغاتی تشکیل می دهد، صرف نظر از ترتیب انتشار آنها، مشمول برنامه های حمایتی و تخفیف نمی شود.
 
 ساماندهی ارسال پست مطبوع در هفته های گذشته، نارضایتی برخی از نشریات را به همراه داشته و این تصور را به وجود آورده که شرکت ملی پست تعرفه ” پست مطبوع ” را افزایش داده است، حال آنکه نرخ پست مطبوع برای نشریات دارای ویژگی های این سرویس افزایش نیافته است. در عین حال، این شرکت آمادگی دارد پاسخگوی درخواست ها و شکایت های احتمالی در این رابطه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد