درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:56   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37460صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 02:45
نرخ پستی ارسال نشریات افزایش نیافته است
ارسال مرسوله های مطبوعاتی براساس تعریف “سرویس مطبوع” در آیین نامه اجرایی کنوانسیون پستی جهانی و مقررات داخلی پست کشور، ساماندهی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارسال مرسوله های مطبوعاتی براساس تعریف “سرویس مطبوع” در آیین نامه اجرایی کنوانسیون پستی جهانی و مقررات داخلی پست کشور، ساماندهی شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، این شرکت بنا بر مسئولیت اجتماعی و در راستای حمایت از فعالیت حوزه فرهنگ و
مطبوعات، همواره اقلام فرهنگی از جمله روزنامه ها، کتب و … را مشمول نرخ تخفیفی نسبت به سایر اقلام هم وزن، قبول و ارسال می کند، بر این اساس هرگونه مرسوله ای که با اهداف تجاری وارد چرخه پست شود اعم از اوراق چاپی تجاری از قبیل کاتولوگ، برگه های تبلیغاتی، فهرست قیمت، اطلاعیه یا مجلاتی که حجم بالای صفحات آن را محتوای تبلیغاتی تشکیل می دهد، صرف نظر از ترتیب انتشار آنها، مشمول برنامه های حمایتی و تخفیف نمی شود.
 
 ساماندهی ارسال پست مطبوع در هفته های گذشته، نارضایتی برخی از نشریات را به همراه داشته و این تصور را به وجود آورده که شرکت ملی پست تعرفه ” پست مطبوع ” را افزایش داده است، حال آنکه نرخ پست مطبوع برای نشریات دارای ویژگی های این سرویس افزایش نیافته است. در عین حال، این شرکت آمادگی دارد پاسخگوی درخواست ها و شکایت های احتمالی در این رابطه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی