درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:54   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37425صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 18 اسفند 1397 - 08:05
ارزش مقاله های خبری
دنیس ال ویلکاکس - لارنس نولت - مقالات خبری می‌توانند با هزینه‌ کمتر نسبت به آگهی ها تأثیر بیشتری بگذارند و همچنین خلاقیت بیشتری نیز در آن وجود داشته که منجر به جاذبه‌ بیشتر آن نیز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به راستی چرا مقاله‌ خبری می‌نویسیم؟ نخستین دلیل، آن است که بتوانیم به اهداف سازمانی مورد نظر خود برسیم. مردم هنگامی روند تصمیم گیری را آغاز می‌کنند که به آگاهی رسیده باشند.


وقتی مقالات خبری اساس مقالات را در ستون های خبری محلات، روزنامه های خبری و یا برنامه های خبری تلویزیون و فضای مجازی شکل می‌بخشند، می‌توانند درباره‌ نظریات، وقایع، خدمات و محصولات آگاهی کافی بدهند. تولید یک محصول جدید در بازار تجاری، می‌تواند توجه عموم را به خود جلب کند. به طور مثال یک کارخانه دار تولید‌کننده دستگاه چیپس (سیب زمینی) سازی، با اعلام خبر مجله نیویورک تایمز درباره‌ دستگاه مرغ سرخ کنی جدید، تمامی سهام خود را فروخت.


مقالات خبری می‌توانند خرج کمتری به همراه داشته باشند. مقالات خبری می‌توانند با هزینه‌ کمتر نسبت به آگهی ها تأثیر بیشتری بگذارند و همچنین خلاقیت بیشتری نیز در آن وجود داشته که منجر به جاذبه‌ بیشتر آن نیز می‌شود. مقالات خبری در ستون خبری روزنامه ها ظاهر می‌شوند و تحقیقات نیز نشان داده که مردم آن چه را به عنوان خبر می‌خوانند، قابل اعتمادتر از آن چه در آگهی هاست، می‌دانند.


در یک بررسی که از سوی ویرتلین گروب صورت گرفته، نشان داده شده است که 30 درصد مردم به خاطر خواندن مقالات خبری و تنها 8 درصد از آن ها برای آگهی‌ها، روزنامه می‌خرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی