درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 20:37   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37425صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 18 اسفند 1397 - 08:05
ارزش مقاله های خبری
دنیس ال ویلکاکس - لارنس نولت - مقالات خبری می‌توانند با هزینه‌ کمتر نسبت به آگهی ها تأثیر بیشتری بگذارند و همچنین خلاقیت بیشتری نیز در آن وجود داشته که منجر به جاذبه‌ بیشتر آن نیز می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به راستی چرا مقاله‌ خبری می‌نویسیم؟ نخستین دلیل، آن است که بتوانیم به اهداف سازمانی مورد نظر خود برسیم. مردم هنگامی روند تصمیم گیری را آغاز می‌کنند که به آگاهی رسیده باشند.


وقتی مقالات خبری اساس مقالات را در ستون های خبری محلات، روزنامه های خبری و یا برنامه های خبری تلویزیون و فضای مجازی شکل می‌بخشند، می‌توانند درباره‌ نظریات، وقایع، خدمات و محصولات آگاهی کافی بدهند. تولید یک محصول جدید در بازار تجاری، می‌تواند توجه عموم را به خود جلب کند. به طور مثال یک کارخانه دار تولید‌کننده دستگاه چیپس (سیب زمینی) سازی، با اعلام خبر مجله نیویورک تایمز درباره‌ دستگاه مرغ سرخ کنی جدید، تمامی سهام خود را فروخت.


مقالات خبری می‌توانند خرج کمتری به همراه داشته باشند. مقالات خبری می‌توانند با هزینه‌ کمتر نسبت به آگهی ها تأثیر بیشتری بگذارند و همچنین خلاقیت بیشتری نیز در آن وجود داشته که منجر به جاذبه‌ بیشتر آن نیز می‌شود. مقالات خبری در ستون خبری روزنامه ها ظاهر می‌شوند و تحقیقات نیز نشان داده که مردم آن چه را به عنوان خبر می‌خوانند، قابل اعتمادتر از آن چه در آگهی هاست، می‌دانند.


در یک بررسی که از سوی ویرتلین گروب صورت گرفته، نشان داده شده است که 30 درصد مردم به خاطر خواندن مقالات خبری و تنها 8 درصد از آن ها برای آگهی‌ها، روزنامه می‌خرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی