درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:57   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37423صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 16 اسفند 1397 - 16:37
استاندار کرمانشاه به جهت گفتگو با مردم از سوی وزارت کشور تقدیر شد
رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور مرکز بازرسی وزارت کشور از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به جهت گفت و گوی بی واسطه با شهروندان تقدیر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور مرکز بازرسی وزارت کشور از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به جهت گفت و گوی بی واسطه با شهروندان تقدیر کرد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ این تقدیر در راستای انجام برنامه ریزی های اثربخش در جهت حضور مدیریت ارشد و همچنین سایر مدیران اجرایی استان در محل سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) و گفتگوی بی واسطه با شهروندان و انجام ملاقات های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم شریف استان انجام شد.


در متن این تقدیرنامه خطاب به مهندس بازوند، استاندار کرمانشاه آمده است: با احترام با عنایت به عملکرد مناسب آن استانداری در انجام برنامه ریزی های لازم برای حضور استاندار و سایر مدیران استانی در محل سامد به منظور گفتگوی بی واسطه با شهروندان و انجام ملاقات های عمومی و چهره به چهره با مردم، ضمن قدردانی از اقدام های بعمل آمده خواهشمند است به نحو مقتضی از متولیان مربوطه از جمله مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و مسئول و کارشناسان سامد آن استانداری تقدیر بعمل آید.


سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری نمایند.


استاندار کرمانشاه امسال سه بار در مرکز سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم استان کرمانشاه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی