درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 5 خرداد 1398 - 10:09   

شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد

  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا

  تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا


ادامه ادامه مطلب دو

مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد

  مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟
  حذف 2.2 میلیارد حساب جعلی در فیس بوک
  پنج خصوصیت افراد برونگرا
  فیس بوک در سال ۲۰۲۰ ارز دیجیتال خود را عرضه می کند
  دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
  تجلیل از روابط عمومی های برتر ورزش و جوانان یزد در سال 97
  مسئول روابط عمومی فدراسیون گلف منصوب شد
  سلام آقای سخنگو
  کاغذ مطبوعات از فردا یکشنبه توزیع می‌شود
  نشست روابط عمومی های ادارات کل، فرمانداری ها و دانشگاه های جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37421صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 16 اسفند 1397 - 13:43
درنگ و تمرکز با نه گفتن میسر است
درنگ در باره یک موضوع یا کار مشخص، باعث افزایش آرامش، نتیجه بهتر و هشیاری بیشتر می شود. اما اکثر ما قادر نیستیم از توانایی ها و فرصت های مان از طریق متمرکز شدن، استفاده کنیم چون مدام به هزاران دلیل حواس مان پرت می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درنگ در باره یک موضوع یا کار مشخص، باعث افزایش آرامش، نتیجه بهتر و هشیاری بیشتر می شود. اما اکثر ما قادر نیستیم از توانایی ها و فرصت های مان از طریق متمرکز شدن، استفاده کنیم چون مدام به هزاران دلیل حواس مان پرت می شود.

خیلی از ما شاید خوش شانس باشیم و بتوانیم همزمان به چندین کار و فکر بیندیشیم اما به هر حال سهمی که هر انسان برای انتخاب بهتر و صحیح تر دارد محدود است.

دقت و تمرکز هر انسان، مدام در محاصره انواع خواسته ها و نیازها و توجهات پراکنده است. درنگ کامل یک ذهن، یک قابلیت محدود و پرارزش است. برای همین بهتر است نگذاریم به سادگی از کنترل ما رها شود. ما بهتر است از این توانایی ارزشمند محافظت کنیم.

استفاده از راهنمایی های فلسفه ذن برای افزایش تمرکز یا یادگیری شیوه های منطقی فکر کردن می توانند ما را در برابر هجوم انبوه جذابیت هایی که در برابر ذهن ما قد می کشند محافظت کنند.

اما ساده ترین و موثرترین وسیله برای حفظ دقت و تمرکز در کار و زندگی، پرهیز از همه چیزهایی است که اساسی نیستند و مدام بر سر راه ما سبز می شوند.

بشر به طور خودکار دوست دارد به هر تمنا و خواسته ای بله بگوید و حدس بزند که همراه کار اصلی و هدف اصلی یا پروژه اصلی و حتی عشق اصلی، می شود توجه اش را به اینجا و آنجا هم سوق داد. ما همیشه فکر می کنیم جا برای زیاده خواهی مان داریم.

اما هر چه بیشتر اطراف مان را شلوغ کنیم به استرس بیشتر و کیفیت کمتر برای هر آنچه که داریم می رسیم.

یاد بگیریم از نه گفتن نترسیم. روی برگرداندن از همه تلنگرهای همیشه جذابی که مدام ما را از درنگ و تمرکز دور می کند در حقیقت ایجاد کننده شیوه ای از زندگی است که طراح اصلی اش خودمان هستیم.

درنگ و تمرکز باعث می شود انسان نجیب تر و محترم تری باشیم. هم برای خودمان، هم برای دیگران.
 

منبع: https://cmhb.de/focus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی


  سخنگوی دولت معرفی شد


  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد


  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی


  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد


  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد


  وجه تمایز روابط عمومی


  انتصاب رییس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی