درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 09:32   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37418صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 16 اسفند 1397 - 13:39
بانک ملی ایران، حامی تولید کنندگان و مصرف کنندگان کالاهای تولید داخل
بانک ملی ایران از دیرباز حامی تولید داخل بوده و این را می توان با مشاهده بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک که در اقصی نقاط کشور با حمایت مالی این بانک ایجاد شده یا توسعه یافته اند مشاهده کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران از دیرباز حامی تولید داخل بوده و این را می توان با مشاهده بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک که در اقصی نقاط کشور با حمایت مالی این بانک ایجاد شده یا توسعه یافته اند مشاهده کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نام گذاری سال 1397 به نام سال حمایت از کالای ایرانی انگیزه بانک ملی ایران در این راه را بیشتر کرد و از این رو اقدامات بزرگی برای حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل انجام شد.
 
 طی 11 ماه نخست سال جاری، بانک ملی ایران به منظور حمایت از تولید داخل 742 هزار و 75 فقره تسهیلات خرید اقساطی کالا به مبلغ 188 هزار و 376 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
 
 پرداخت 59 هزار و 143 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای خود اشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید، سازمان بهزیستی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... نیز از دیگر اقدامات بانک در این زمینه بوده است.
 
 این میزان تسهیلات به مبلغ هشت هزار و 650 میلیارد ریال پرداخت شده است.
 
 یکی دیگر از اقدامات بانک ملی ایران برای حمایت از تولید داخل، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بوده است، به طوری که واحدهای مختلف بانک طی 11 ماه ابتدای سال جاری 77 هزار و 95 فقره تسهیلات به مبلغ 135 هزار و 374 میلیارد ریال در این قالب پرداخته اند.
 
 در سال جاری یک هزار و 287 طرح با اعتباری بیش از هفت هزار و 848 میلیارد ریال از محل برنامه اشتغال فراگیر در بانک ملی ایران مصوب شده است.
 
 این میزان طرح به ایجاد 12 هزار و 621 شغل جدید منتهی خواهد شد.
 
 در نگاهی دیگر، می توان میزان تسهیلات پرداختی توسط بانک ملی ایران در سال جاری با سال گذشته را مقایسه کرد.
 
 تعداد تسهیلات پرداختی به بنگاه های کوچک و متوسط توسط بانک ملی ایران در سال گذشته سه هزار و 982 فقره بوده که این تعداد در 11 ماه نخست سال جاری به چهار هزار و 819 فقره افزایش یافته است.
 
 مبلغ این تسهیلات نیز از حدود 31 هزار و 872 میلیارد ریال در سال گذشته به بیش از 39 هزار و 403 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
 
 مصوبات کلان ریالی بانک ملی ایران در بخش تسهیلات رونق تولید و اشتغال فراگیر از ابتدای سال جاری تا چهارم اسفند ماه نیز قابل توجه است، به طوری که اطلاعات موجود نشان می دهد در این بخش بیش از 23 هزار و 873 میلیارد ریال مصوبه وجود داشته است.
 
 این عدد در بخش غیر ریالی نیز 192 میلیون و 331 هزار و 993 دلار به همراه 200 میلیون و 288 هزار یورو بوده است.
 
 همچنین، حمایت های بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی، تنها به حمایت های نقدی خلاصه نمی شود. این بانک در راستای حمایت از تولید و اشتغال و نیز همگام با سیاست های خروج از بنگاه داری، بنگاه های صنعتی تملیکی را با شرایط ویژه به صاحبانشان بازمی گرداند.
 
 هیات مدیره بانک مصوب کرده است که صاحبان این بنگاه های اقتصادی در صورت پرداخت نقدی پنج درصد از مانده سرفصل اموال تملیکی خود، بتوانند اداره آن بنگاه را دوباره برعهده بگیرند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  روابط عمومی یا تبلیغات چی؟!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی