درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:52   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37407صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 14:49
الزام آموزش سواد رسانه ای جهت هوشمندسازی خانواده ها
دبیر کارگروه «خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای ایران» گفت: همانگونه که دشمنان تلویحا و تصریحا اعلام کرده اند، برای نابودی ایران باید درخصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و تولیدات رسانه ای، یکی از مهمترین ابزار دشمن علیه خانواده هاست. تنها راهکار جهت حفاظت و هوشمندسازی خانواده ها، ارتقای سواد رسانه ای جهت نیل به تربیت رسانه ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیر کارگروه «خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای ایران» گفت: همانگونه که دشمنان تلویحا و تصریحا اعلام کرده اند، برای نابودی ایران باید درخصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و تولیدات رسانه ای، یکی از مهمترین ابزار دشمن علیه خانواده هاست. تنها راهکار جهت حفاظت و هوشمندسازی خانواده ها، ارتقای سواد رسانه ای جهت نیل به تربیت رسانه ای است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، معصومه نصیری در تشریح نقشه راه کارگروه خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای در سال 1398 اظهار کرد: در عصر رسانه و تولد زیست بوم های جدید در جهان، خانواده به عنوان نخستین و مهمترین نهاد اجتماعی اگر فاقد تعریف و شناخت دقیق از این دگرگونی زیستی باشد، دچار تغییرات جدی در نقش و کارکرد خود خواهد شد. جهت زیست هوشمندانه در دنیای شبکه ای، در کنار سایر مولفه های تاثیرگذار، سواد رسانه ای یکی از اساسی و زیربنایی ترین راهبردها جهت کنشگری صحیح خانواده ایرانی در مواجهه با رسانه ها است.

وی افزود: کارگروه «خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای ایران» از ابتدای تشکیل تا امروز و در گام نخست در حوزه تولید محتواها جهت ارتقا سواد رسانه ای خانواده ها اقدامات جدی داشته است و در گام دوم، ضمن مطالبه گری از دستگاه ها و نهادهای مربوطه، در کنار تولید محتوا، برنامه های راهبردی تری را در حوزه خانواده و رسانه خواهد داشت.

دبیر کارگروه خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای ایران تاکید کرد: بر این اساس و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که اخیرا فرمودند مقابله با برنامه دشمن علیه خانواده بهترین کار برای حفظ انقلاب است، چشم اندازه اقدامات کارگروه خانواده، سلامت فردی و اجتماعی انجمن سواد رسانه ای ایران برای سال 1398 جهت نیل به تربیت رسانه ای در پنج بند ترسیم شده است.

نصیری تولید محتوای کابردی و موثر جهت استفاده اجزای مختلف خانواده (پدر، مادر و کودکان)، تدوین طرح «اصول سواد رسانه ای به کودکان و زنان» جهت به کارگیری از سوی مجریان برنامه های خانواده رادیو و تلویزیون، ارائه طرح های آموزش سواد رسانه ای به خانواده ها در تعامل با سازمان ها و نهادهای مسوول در حوزه خانواده، تعامل با متولیان حوزه خانواده و تعریف فعالیت های مشترک و هم افزایی جهت ارتقای سواد رسانه ای و تربیت رسانه ای و مطالبه گری و گوشزد ضرورت های تصمیم سازی و اجرایی در حوزه سواد رسانه ای و خانواده از طریق فعالیت رسانه ای(یادداشت، گزارش، مصاحبه و....) را از جمله اهداف قابل پیگیری کارگروه برای سال 98 عنوان کرد.

وی تاکید کرد: همانگونه که دشمنان تلویحا و تصریحا اعلام کرده اند، برای نابودی ایران باید درخصوص کلمه مقدسی به نام خانواده هزینه کرد و تولیدات رسانه ای، یکی از مهمترین ابزار دشمن علیه خانواده هاست. این روزها محتوای تولیدی فراوانی در حوزه "تفریحات "و" سرگرمی ها " تولید و پخش می شود که با سبک زندگی خانواده ایرانی در تضاد است. سبک زندگی وارونه نمایش داده شده در قالب محتوای سرگرمی و تفریحی است تا حساسیت مخاطبان و خانواده ایرانی را نسبت به آن کاهش دهد.

قائم مقام انجمن سواد رسانه ای ایران تنها و تنها و تنها راهکار جهت حفاظت از هوشمندسازی نهاد مقدس خانواده، ارتقای سواد رسانه ای جهت نیل به تربیت رسانه ای دانست و گفت: در راستای توانمندسازی کودکان در زمینه مواجهه با انواع تولیدات رسانه ای کتاب «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» چگونه نسل هزاره سوم‌را تربیت رسانه ای کنیم؟ با مقدمه دکتر حسن بشیر و به قلم معصومه نصیری و سیدعلی موسوی به زودی وارد بازار خواهد شد. در این کتاب به شکلی کاربردی راهکارهای آموزش و تقویت سواد رسانه ای به کودکان مورد اشاره قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


  ضرورت اطلاع رسانی موثر مبتنی بر خدمت به مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی