درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:55   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37406صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 14:37
تاثیر شبکه های اجتماعی بر شکل و روند اطلاع رسانی
محمد مهدی خلجی روابط عمومی شرکت شیشه همدان - رفته رفته با تشکیل صفحه و حساب کاربری برای مجموعه در دیگر شبکه های اجتماعی این مهم را گسترش داده و امروز شیشه همدان که همواره نامی درخشان در سپهر صنعت کشور بود در فضای مجازی نیز به نامی آشنا بدل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از دیرباز همواره اطلاع رسانی یک موضوع در یک مجموعه و برای پرسنل آن مجموعه به اشکال مختلف انجام می شد از تابلوی اعلانات گرفته تا بیان مطلب به صورت عمومی و یا گردش اطلاعات موضوع توسط پرسنل در مجموعه و یا ارسال پیام کوتاه.


امروز اما وجود شبکه های اجتماعی بر این مهم تاثیری قابل توجه گذاشته است و نقش تکنولوژی در این مهم غیر قابل انکار است.


در ابتدای ورود به شرکت شیشه همدان جهت اطلاع رسانی موضوعات مختلف درون سازمانی در کنار استفاده از موارد مختلف و اطلاع رسانی به صورت سنتی (تابلو اعلانات) و مدرن (پیام کوتاه)؛ کانالی با نام مجموعه در یکی از برنامه های پیام رسانی ایجاد نمودم و با گذشت مدت کوتاهی حجم قابل توجهی از پرسنل در این کانال عضو شدند و امروز قریب به ۹۵ درصد مجموعه در کانال شرکت عضو بوده و اکنون اطلاع رسانی به شکلی دقیق، تخصصی و صد البته که با سرعتی قابل توجه در مجموعه و بین پرسنل انجام می شود.


رفته رفته با تشکیل صفحه و حساب کاربری برای مجموعه در دیگر شبکه های اجتماعی این مهم را گسترش داده و امروز شیشه همدان که همواره نامی درخشان در سپهر صنعت کشور بود در فضای مجازی نیز به نامی آشنا بدل شده است.


این تجربه تنها به این دلیل بیان شد که همکاران مختلف در حوزه روابط عمومی با استفاده از ابزار تکنولوژی می توانند اقدامات موثری در حوزه ارتباط درون و برون سازمانی انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی