درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 - 20:37   

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد

  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
  افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی بانک صادرات ایران ثبت نهایی شد
  چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد
  دسترسی به نسخه IOS تقویم دیجیتال سال 1398 بانک ملی ایران
  کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی با مشارکت بانک ملی ایران
  بانک ملی ایران رکورد خود را شکست
  آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
  پیام تبریک مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سال نو
  سال نو مبارک
  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37406صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 14:37
تاثیر شبکه های اجتماعی بر شکل و روند اطلاع رسانی
محمد مهدی خلجی روابط عمومی شرکت شیشه همدان - رفته رفته با تشکیل صفحه و حساب کاربری برای مجموعه در دیگر شبکه های اجتماعی این مهم را گسترش داده و امروز شیشه همدان که همواره نامی درخشان در سپهر صنعت کشور بود در فضای مجازی نیز به نامی آشنا بدل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از دیرباز همواره اطلاع رسانی یک موضوع در یک مجموعه و برای پرسنل آن مجموعه به اشکال مختلف انجام می شد از تابلوی اعلانات گرفته تا بیان مطلب به صورت عمومی و یا گردش اطلاعات موضوع توسط پرسنل در مجموعه و یا ارسال پیام کوتاه.


امروز اما وجود شبکه های اجتماعی بر این مهم تاثیری قابل توجه گذاشته است و نقش تکنولوژی در این مهم غیر قابل انکار است.


در ابتدای ورود به شرکت شیشه همدان جهت اطلاع رسانی موضوعات مختلف درون سازمانی در کنار استفاده از موارد مختلف و اطلاع رسانی به صورت سنتی (تابلو اعلانات) و مدرن (پیام کوتاه)؛ کانالی با نام مجموعه در یکی از برنامه های پیام رسانی ایجاد نمودم و با گذشت مدت کوتاهی حجم قابل توجهی از پرسنل در این کانال عضو شدند و امروز قریب به ۹۵ درصد مجموعه در کانال شرکت عضو بوده و اکنون اطلاع رسانی به شکلی دقیق، تخصصی و صد البته که با سرعتی قابل توجه در مجموعه و بین پرسنل انجام می شود.


رفته رفته با تشکیل صفحه و حساب کاربری برای مجموعه در دیگر شبکه های اجتماعی این مهم را گسترش داده و امروز شیشه همدان که همواره نامی درخشان در سپهر صنعت کشور بود در فضای مجازی نیز به نامی آشنا بدل شده است.


این تجربه تنها به این دلیل بیان شد که همکاران مختلف در حوزه روابط عمومی با استفاده از ابزار تکنولوژی می توانند اقدامات موثری در حوزه ارتباط درون و برون سازمانی انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  پیامک های عید نوروز و روابط عمومی


  سال نو مبارک


  آوازه موسسه


  سرپرست روابط عمومی امداد خودرو ایران منصوب شد


  استقرار مدیریت دانش در دفتر روابط عمومی برق باختر


  تجلیل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی