درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:43   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37402صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 14:26
اقدامات جدی بانک ملّی ایران برای جلوگیری از قطع درختان
یکی از روش های پاسداشت طبیعت، درختکاری است، اما راه دیگری هم وجود دارد که بانک ملی ایران آن را به خوبی در پیش گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از روش های پاسداشت طبیعت، درختکاری است، اما راه دیگری هم وجود دارد که بانک ملی ایران آن را به خوبی در پیش گرفته است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، درختانی که صدها سال عمر دارند و می توانند به عنوان ریه های طبیعت عمل کنند، به بهانه هایی گاه واهی توسط انسان قطع می شوند.
 
 تلاش برای جایگزین کردن آنها با نهال های تازه رسته گرچه خوب است، اما کامل نیست و به نظر می رسد در کنار آن، جلوگیری از قطع درختان کهنسال که به بار نشسته و به خوبی اکسیژن تولید می کنند، بسیار مفیدتر خواهد بود.
 
 بخش قابل توجهی از درختان برای تولید کاغذ قطع می شوند و انسان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا این روند را متوقف کند.
 
 بانک ملی ایران به سهم خود این اقدام را تا حد ممکن انجام داده و مصرف کاغذ را در فرآیندهای خود به حداقل ممکن رسانده است.
 
 راه اندازی سامانه اتوماسیون بانک ملی ایران، مکاتبات اداری درون سازمانی را کاملا به فرآیندی دیجیتال تبدیل کرده و نامه ها و دستورات اداری از طریق این سامانه پیگیری می شود.
 
 همچنین راه اندازی و فراگیر شدن سامانه های بام و بله، باعث شد بسیاری از مشتریان، عملیات های بانکی خود را از این طریق انجام داده و ضمن کاهش ترددهای درون شهری که عامل مخربی برای محیط زیست هستند، مصرف کاغذ در تراکنش های بانکی به حداقل برسد.
 
 طبیعی است که با حذف کاغذ از میلیون ها تراکنش های بانکی و مکاتبات اداری روزانه در سازمان بزرگ بانک ملی ایران، سهم بزرگی در کاهش قطع درختان برای این بانک دارد و این روند در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ منافع عمومی خواهد بود.
 
 از سوی دیگر، بانک ملی ایران چند سالی است به منظور کاهش مصرف کاغذ، چاپ سررسیدهای سالانه را متوقف و تقویم دیجیتال را جایگزین آن کرده است. همچنین به منظور جلوگیری از انقراض چندین گونه گیاهی در جنگل های شمال کشور، حفاظت از این مناطق را بر عهده گرفته است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود