درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37400صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 13:51
فعالیت های اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی تشریح شد
تعامل خبرنگاران اقتصادی و صنعت بیمه در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته که این روند صعودی همچنان ادامه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تعامل خبرنگاران اقتصادی و صنعت بیمه در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته که این روند صعودی همچنان ادامه دارد.

به گزارش شارا، مصطفی زندی، در آیین نکوداشت خبرنگاران پیشگام بیمه، ضمن اعلام این مطلب افزود: برپایی دوره های هدفمند آموزشی برای خبرنگاران و تلاش برای جانشین پروری در عرصه رسانه ای بیمه از فعالیت های جدی اداره کل
روابط عمومی بیمه مرکزی به شمار می رود.


وی با تاکید بر این نکته که صنعت بیمه برای شفاف سازی عملکرد و معرفی محصولات متنوع بیمه ای به حمایت و همت خبرنگاران رسانه های گروهی، نیاز دارد، تصریح کرد: صنعت بیمه روزهای حساس و شکننده ای را پشت سر می گذارد و انتشار اخبار مبهم و گاه غیرواقعی به بدنه این صنعت، لطمات جبران ناپذیری وارد خواهد کرد.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که آمار خبرنگاران حرفه ای در طی پنج سال گذشته به چند برابر افزایش یافته،گفت: صنعت بیمه باید موضوع آموزش خبرنگاران را با جدیت دنبال کند تا مفاهیم پیچیده این صنعت با زبان ساده به اطلاع همگان برسد.


وی حضور بیش از هشتاد خبرنگار را در دوره های آموزشی بیمه مرکزی، یک دستاورد مهم توصیف کرد و افزود: بی تردید با فعالیت خبرنگاران حرفه ای، آگاه و مسلط به مفاهیم بیمه ای، نگرانی های صنعت بیمه برای انعکاس اخبارمبهم و نادرست به حداقل می رسد.


رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه، اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ خبرنگاران حوزه بیمه و مدیران و تصمیم گیران و تصمیم سازان این صنعت در آینده نزدیک به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور منتهی خواهد شد.


مصطفی زندی از آیین نکوداشت خبرنگاران پیشگام صنعت بیمه به عنوان یک اتفاق خجسته یاد کرد و گفت: آگاهی، صبوری و التزام به اخلاق حرفه ای از پیش زمینه های مهم اطلاع رسانی اصولی به حساب می آید و خوشبختانه خبرنگاران این حوزه از پایبندی خوبی به این اصول، برخوردارند.


وی در پایان، شکل گیری و رشد تشکل های رسانه ای، اطلاع رسانی و انجمن های گوناگون بیمه ای و مراسم های تقدیر و نکوداشت را نتیجه تعامل گسترده نهاد ناظر بیمه و اصحاب رسانه عنوان کرد و از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با تمرکز بر بخش آموزش های تخصصی به ادامه این روند کمک کنند.


گفتنی است در پایان این مراسم، لوح تقدیر و جوایز ویژه سه تن از خبرنگاران پیشگام حوزه صنعت بیمه لیلا اکبرپور(روزنامه دنیای اقتصاد)، رضا کربلایی( روزنامه همشهری) و علی اکبری زاده( سایت نقدینه) توسط مدیران عامل شرکت های بیمه و تنی چند از فعالان این صنعت، اهدا شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد