درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:01   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37394صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 15 اسفند 1397 - 01:53
یک پژوهش جدید: شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روی تغذیه کودکان تأثیر منفی بگذارند
بنا به یک مطالعه که توسط «انا کوتس» دانشجوی دکترا در دانشکده روانشناسی دانشگاه لیورپول بریتانیا انجام شد، کودکان مستعد به تقلید از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنا به یک مطالعه که توسط «انا کوتس» دانشجوی دکترا در دانشکده روانشناسی دانشگاه لیورپول بریتانیا انجام شد، کودکان مستعد به تقلید از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی هستند.
 
 کوتس و تیم پژوهشی او، ۱۷۶ کودک بین سنین ۹ تا ۱۱ سال را به سه گروه تقسیم کردند. به همه آنها ویدئوهایی از شخصیت های مشهور بریتانیا روی یوتیوب نشان داده شد. به گروه اول ویدئویی از چهره های مشهوری که چیزی نمی خورند، در ویدئوی گروه دوم آنهایی در حال خوردن خوراکی سالم مثل میوه یا هویج بودند، و در ویدئوی گروه سوم افرادی که شیرینی و شکلات می خوردند.
 
 بعد از تماشای ویدئوها، کودکان ۱۰ دقیقه وقت داشتند که از بین غذاهای مشابه که برای آنها مهیا شده بود، چیزی را برای خوردن انتخاب کنند. در این مطالعه، کودکانی که در گروه سوم بودند، با انتخاب شیرینی و شکلات، ۳۲ درصد کالری بیشتر از بقیه کودکان مصرف کردند.
 
 اغلب چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی جوان، موفق، مثبت، پر انرژی، و برای کودکان جذاب هستند. از سوی دیگر با رایج شدن موبایل در بین افراد کم سن و سال، احتمال این که کودکان حساب‌های مختلف شبکه های اجتماعی داشته و این افراد را دنبال کنند زیاد است.
 
 نتایج این پژوهش این هفته در مجله پزشکی اطفال منتشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی