درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 11:41   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37389صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 14 اسفند 1397 - 23:50
همراه با ملی شو 2/ برداشت خودکار، خدمت جدید بانک ملی ایران
بانک ملی ایران در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات به روز به مشتریان، خدمت جدید برداشت مستقیم خودکار را برای مشتریان خود فراهم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیک و ارایه خدمات به روز به مشتریان، خدمت جدید برداشت مستقیم خودکار را برای مشتریان خود فراهم کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در رویداد «ملی شو 2» که آخرین دستاوردهای فناورانه این بانک رونمایی شد، قابلیت های جدیدی در معرض دید علاقه مندان به سرویس های بانکداری غیرحضوری قرار گرفت که این سرویس ها ضمن توسعه خدمات غیرحضوری، می توانند پرداخت های خرد مشتریان را تسهیل کنند.
 
 محصول ارزشمند برداشت خودکار (DirectDebit) یکی از این سرویس هاست که در اختیار ارائه دهندگان خدمات و محصولات و همچنین مشتریان قرار می گیرد و مشتریان و مشترکان در قبال استفاده از محصولات یا خدمات دریافتی از پذیرندگان سرویس برداشت مستقیم، اجازه برداشت خودکار از حساب بانکی خود را با تعیین مواردی نظیر مبلغ، زمان و تعداد برداشت به ارائه دهندگان خدمات اعطا می کنند.
 
 به عنوان مثال اپراتورهای تلفن همراه می توانند به عنوان پذیرنده سرویس برداشت مستقیم شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، در سررسیدهای زمانی صدور قبوض، مبالغ مرتبط را با اجازه مشترکان به طور مستقیم از حساب آنها برداشت کنند.
 
 این طرح به شکل ویژه برای ارائه کنندگان خدمات مستمر همچون اپراتورهای تلفن همراه و ارائه دهندگان خدماتی مانند اشتراک آب و فاضلاب، برق، گاز، تلفن ثابت و اینترنت که لازم است به طور مستمر مبالغی را بابت تجدید ارائه خدمات به مشتری دریافت کنند، بسیار کاربردی است.
 
 از این سرویس همچنین می توان علاوه بر برداشت خودکار مبالغ قبوض، برای برداشت اقساط، شهریه دانشگاه، خرید شارژ و... به صورت خودکار استفاده کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه


  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی