درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 3 خرداد 1398 - 08:01   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین

  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اپراتورهای موبایل در اروپا و آسیا همکاری با هوآوی را متوقف کردند
  ۵ دلیل برای نگرانی غرب از غول فناوری چین
  چگونه بر ترس از پرواز غلبه کنید؟
  گزارش برگزاری نشست موزه و رسانه‌
  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد
  همایش تجلیل از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان خلخال
  تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور
  مدیر روابط عمومی حفاری شمال برکنار می‌شود؟
  شکایت وزارت نفت از مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در دستور کار است
  نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37384صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 17 فروردین 1398 - 08:30
سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398 منتشر شد
به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی، سالنامه تخصصی سال 1398 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی، سالنامه تخصصی سال 1398 روابط عمومی ایران با شعار "سالنامه تخصصی - کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار" با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر شد.

 

به گزارش شارا، انتشارات کارگزار روابط عمومی با شناخت دقیق از خلاءها و نیازهای روابط عمومی ها همواره کوشیده است تا محصولات بدیع و ارزشمندی برای ارتقاء سطح دانش تخصصی، اجرایی و مدیریتی شاغلان روابط عمومی عرضه نماید. در راستای این هدف از سال 1390 برای نخستین بار در کشور فعالیتی نوین با عنوان تولید سالنامه تخصصی روابط عمومی در دستور کار این انتشارات قرار گرفت.
 

این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط عمومی، آموزش های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط عمومی، گاه نویسی تاریخ روابط عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملات کلیدی و راهگشای آن و ده ها محتوای ارزشمند دیگر می باشد.


این سالنامه که در طی هفت سال گذشته برای شاغلان روابط عمومی به عنوان یک دایرة المعارف شناخته می شود دارای بخش های مختلف زیر می باشد:

- روزنگار روابط عمومی ایران
- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های تاثیرگذار روابط عمومی
- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"
- معرفی تازه های نشر در سال 97
- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
- برش هایی از فنون کاربردی روابط عمومی

- مروری بر مهمترین رویدادهای روابط عمومی در سال 97
- معرفی هشت مدیر و کارشناس فعال روابط عمومی  در سال 1397 در دو سطح ملی و استانی

 

هشتمین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی خوب و نفیس به صورت کاملا تخصصی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
 

علاقمندان جهت سفارش و خرید سالنامه مذکور می توانند با شماره های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ صدای آمریکا به زبان فارسی باردیگر خاموش شد


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است


  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند


  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند


  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی