درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 15:53   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37378صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 13 اسفند 1397 - 23:50
حامی کمپین «من ایرانم، مرا دریاب» در چهارمین همایش روز ملی آب حضور پیدا کرد
مدیر عامل بانک مسکن با تشریح سیاست های بانک مسکن در مسائل زیست محیطی،مسوولیت های اجتماعی را یک اولویت کلیدی در ماموریت های بانک معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک مسکن با تشریح سیاست های بانک مسکن در مسائل زیست محیطی،مسوولیت های اجتماعی را یک اولویت کلیدی در ماموریت های بانک معرفی کرد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، ابوالقاسم رحیمی انارکی، روز دوشنبه در چهارمین همایش بزرگداشت روز ملی آب، با شعار «نجات آب، ضرورت ملی و رسالت جهانی» در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تاکید کرد:‌ سازمان ها به منظور میل به توان پاسخگویی اجتماعی در مقابل ذینفعان خود و سایر افراد جامعه، باید به دغدغه های جامعه در خصوص محیط زیست، امور اجتماعی و بشر دوستانه اهمیت قائل شوند و متناسب با فرهنگ سازمانی خود به تدوین مسوولیت های اجتماعی، توجه کنند.

او مهمترین قسمت مسئولیت اجتماعی شرکت ها را بنا کردن اهداف خود بر اساس تفکر هم زیستی سازنده با جامعه و پیشرفت دو جانبه دانست و توضیح داد: مدیران باید بـه مسـئولیت اجتماعی بـه عنوان یک مساله اساسی سازمان که احتیـاج به برنامه ریزی، تصمیم گیری، هماهنگی و ارزشیابی دقیق دارد، نگاه کنند.

رحیمی انارکی با بیان این موضوع که در روند توسعه اقتصادی و اعتلای صنعت ضرورت ایجاب می کند که بالا بردن کیفیت زندگی مردم در اولویت سازمان های اقتصادی-صنعتی کشورقرار گیرد، توضیح داد:‌ مسوولانه عمل کردن در قبال جامعه، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری سـازمان هـا تحـت عنـوان مسـوولیت اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه کشورهای درحال توسعه و توسعه یافته قرار گرفته است.

مدیر عامل بانک مسکن با استناد به اهداف اعلام شده از سوی سازمان ملل، از سال ۲۰۱۵ تا 2020 گفت: تلاش کشورها جهت حصول به اهداف و شاخصه های توسعه پایدار در چتر حمایتی مسوولیت اجتماعی در محورهای زیست محیطی، حفاظت از منابع طبیعی، بهداشت و درمان، آموزش، بهبود تغذیه، توانمندسازی زنان و کاهش فقر توصیه شده است.

نقش اجتماعی بانک ها
رحیمی انارکی در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش بانک ها به عنوان قلب تپنده اقتصاد و نهاد مولد ثـروت، در رونق اقتصادی اشاره و تاکید کرد: اگرچه بانک ها در معرض نوسانات پولی، ارزی و مالی قرار داشـته و با مشکلات متعدد در سازوکارهای تجهیز و تخصیص برخوردارند اما در قبال جامعه، بی تفاوت نبوده و مجموعه ای از اهداف مبتنی بر منافع اجتماعی را متناسب با صلاحدید مدنظر دارند. او افزود: این نهادهای اقتصادی بدلیل تعامل فراگیر با جامعـه از طریق ارتباط بـا کارکنان، مشـتریان، دولت و نهادهای حاکمیتی، نهادهای غیردولتی و سایر ذینفعان، نقش مهمی در فرهنگ سازی و تأثیر بر افکار اقشار مختلف جامعه دارند.

مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به این موضوع که حصول به توسعه پایدار با لحاظ تمامی ابعاد زندگی شهروندان ایرانی به خصوص شرایط آتی کشور در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقلیمی امکان پذیر است، گفت: ایجاد محرکه هـای لازم بـرای رشد و ارتقاء بنیادین شاخصه های کلیدی زندگی مطلوب، ایجاد انگیزه و باور برای درک توجه ویژه به برخی از حوزه های اصلی و مشارکت در پیاده سازی نهضت مسـوولیت اجتماعی در اولویت های منابع-مصارف کشور است. او افزود: رشد آگاهی عمومی درخصوص تغییر شرایط اقلیمی کشور و عواقب ناشی از تغییرات آب و هوای جهانی، سـوء برداشـت از منابع آبی و سوء مصرف آب در بخش های مختلف کشور از جمله ضرورت های توسعه ای کشور است که نیازمند نهادینه سازی مصرف صحیح آب به عنوان یک باور عمومی خواهد بود.

این سخنران همایش چهارم با اشاره به این موضوع که در بانک مسکن، مسوولیت های اجتماعی از یک حس مسوولانه به یک اولویت کلیدی در مأموریت های بانک تبدیل شـده است گفت: توجه به مدیریت مسائل اجتماعی و زیست محیطی در بانک مسکن تنها محدود به مشارکت در کمپین آب نیست بلکه در سیاست های اعتباری این بانک نیز ایجاد مشوق برای کمک بـه ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ساکن در بافت فرسوده و انبوه سازان حرفه ای استفاده کننده از فناوری های جدید و سبز در سال جاری و همچنین سال آتی مدنظر قرار گرفته است، که پاردایم اصلی حاکم بر آن اهداف اجتماعی با تأکید بر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ایرانی است.

رحیمی انارکی به اشاره به این که بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به فعالانی که از فناوری نوین بهره می برند، بالاترین میزان تسهیلات را پرداخت می کند، گفت: علاوه بر این یک درصد تخفیف نیز برای سازندگان که با فناوری های جدید، مدیریت مصرف انرژی را در دستور کار قرار دادند، اعطا شده و نرخ سود تسهیلات 17 درصد پرداخت می شود. او افزود: علاوه بر این بانک مسکن با ایجاد کمپین اجتماعی آب، تلاش می کند با همکاری سایر سازمان ها و نهادها، در جهت پیش برد اهداف مصرف بهینه آب حرکت کند.

او در پایان صحبت های خود از مسوولان و حاضر در این همایش در خواست کرد که به سایر ابعاد زیست محیطی، مراقبت و توسعه فضای سبز، کاهش آلودگی های زیست محیطی و حفاظت از اکوسیستم هـای طبیعی و بافت های اصیل زندگی نیز توجه و این موضوعات را در دستور کار خود قرار دهند.

بانک مسکن حامی اصلی کمپین اجتماعی «من ایرانم مرا دریاب» است.


در این همایش،علاوه بر پخش کلیپ کمپین بانک مسکن با عنوان «من ایرانم، مرا دریاب» از مدیر عامل بانک مسکن تقدیر و قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود