درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 11:03   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند
  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند
  گونه جهش یافته کرونا با قدرت واگیری بسیار بالا
  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد
  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37364صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 13 اسفند 1397 - 14:51
همراه با ملی شو 2/ سککوک بانک ملی ایران به بازار آمد
بانک ملی ایران با هدف ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی، سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» را راه اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران با هدف ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی، سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» را راه اندازی کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروزه اکثر افراد تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارا هستند. این فروشگاه ها علاوه بر ایجاد امکان دسترسی سریع تر به کالا، گزینه هایی نظیر تنوع در انتخاب کالا، امکان مقایسه قیمت و... را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند.
 
 از سویی با گسترش شبکه خرید و فروش های اینترنتی، شرکت ها نیز به این سمت و سو پیش رفتند تا بتوانند امور خرید و فروش خود را با سرعت و سهولت بیشتر، بدون واسطه و به صورت عمده انجام دهند.
 
 بانک ملی ایران با رونمایی از طرح سککوک در رویداد سالانه «ملی شو 2» به عنوان اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا تامین کنندگان کالا، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان کالا، ارائه دهندگان سرویس های مرتبط نظیر فین تک ها و... گرد هم بیایند و کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت B2B)) فعالیت کنند.
 
 در این سامانه که با هدف حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای سیاست های توسعه اقتصادی کشور راه اندازی شده است، طرف معامله یک کسب و کار بوده و هر کسب و کاری نیز از ویترین اختصاصی خود برای معرفی تولیدات و خدمات بهره مند است تا به سادگی و سهولت بتواند مواد اولیه خود را تامین و یا تولیدات خود را در ویترین مختص به خود عرضه کند.
 
 حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان از طریق ایجاد تقاضا برای کالا و توسعه بازار، حمایت از مصرف کنندگان با متنوع‌سازی روش های پرداخت با نرخ‌های ویژه، شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی با هدایت منابع به بخش واقعی اقتصاد، جلوگیری از رفتن منابع به سمت بازارهای کاذب، کاهش جذابیت کالای قاچاق با ایجاد شرایط مناسب خرید (تسهیلات مدت‌دار با نرخ ویژه و ارزان) کالاهای هدف برای اقشار مختلف جامعه، کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور با افزایش گردش معاملات، سرعت، آسانی و اطمینان پرداخت از جمله مزایای سامانه سککوک است.
 
 همچنین در این سامانه خدمات عمومی شامل ارایه محصولات و خدمات هر عضو از طریق ویترین مجازی اختصاصی، خدمات بازاریابی و ارتقای فروش، خدمات مبتنی بر رایانش ابری، خدمات مشاوره ای و... نیز ارایه می شود.


 به کارگیری و ارایه روش های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین و به کارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری و روش های مدرن تامین مالی زنجیره تامین از دیگر مزیت های این طرح است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان


  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد


  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟


  برگزاری جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف محتوا سازی، ارائه مطالب کاربردی و آموزش های تخصصی در بستر فضای مجازی در مبارکه


  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود


  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم


  روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات شهروندان جامعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا