درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 17:20   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37364صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 13 اسفند 1397 - 14:51
همراه با ملی شو 2/ سککوک بانک ملی ایران به بازار آمد
بانک ملی ایران با هدف ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی، سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» را راه اندازی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران با هدف ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی، سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار موسوم به «سککوک» را راه اندازی کرد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروزه اکثر افراد تجربه خرید از فروشگاه های اینترنتی را دارا هستند. این فروشگاه ها علاوه بر ایجاد امکان دسترسی سریع تر به کالا، گزینه هایی نظیر تنوع در انتخاب کالا، امکان مقایسه قیمت و... را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند.
 
 از سویی با گسترش شبکه خرید و فروش های اینترنتی، شرکت ها نیز به این سمت و سو پیش رفتند تا بتوانند امور خرید و فروش خود را با سرعت و سهولت بیشتر، بدون واسطه و به صورت عمده انجام دهند.
 
 بانک ملی ایران با رونمایی از طرح سککوک در رویداد سالانه «ملی شو 2» به عنوان اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران، این امکان را فراهم کرده است تا تامین کنندگان کالا، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان کالا، ارائه دهندگان سرویس های مرتبط نظیر فین تک ها و... گرد هم بیایند و کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت B2B)) فعالیت کنند.
 
 در این سامانه که با هدف حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای سیاست های توسعه اقتصادی کشور راه اندازی شده است، طرف معامله یک کسب و کار بوده و هر کسب و کاری نیز از ویترین اختصاصی خود برای معرفی تولیدات و خدمات بهره مند است تا به سادگی و سهولت بتواند مواد اولیه خود را تامین و یا تولیدات خود را در ویترین مختص به خود عرضه کند.
 
 حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان از طریق ایجاد تقاضا برای کالا و توسعه بازار، حمایت از مصرف کنندگان با متنوع‌سازی روش های پرداخت با نرخ‌های ویژه، شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی با هدایت منابع به بخش واقعی اقتصاد، جلوگیری از رفتن منابع به سمت بازارهای کاذب، کاهش جذابیت کالای قاچاق با ایجاد شرایط مناسب خرید (تسهیلات مدت‌دار با نرخ ویژه و ارزان) کالاهای هدف برای اقشار مختلف جامعه، کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور با افزایش گردش معاملات، سرعت، آسانی و اطمینان پرداخت از جمله مزایای سامانه سککوک است.
 
 همچنین در این سامانه خدمات عمومی شامل ارایه محصولات و خدمات هر عضو از طریق ویترین مجازی اختصاصی، خدمات بازاریابی و ارتقای فروش، خدمات مبتنی بر رایانش ابری، خدمات مشاوره ای و... نیز ارایه می شود.


 به کارگیری و ارایه روش های مدرن ارتقای بازار با مدیریت زنجیره تامین و به کارگیری موثر الگوهای گردش اعتباری و روش های مدرن تامین مالی زنجیره تامین از دیگر مزیت های این طرح است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود