درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 15:52   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37363صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 13 اسفند 1397 - 14:43
کاهش زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری در بانک ملی ایران به پانزده روز
کاهش زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری در بانک ملی ایران به پانزده روز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کاهش مدت زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری این بانک به پانزده روز خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاهش زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری در بانک ملی ایران به پانزده روز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کاهش مدت زمان بررسی و کارشناسی پرونده های اعتباری این بانک به پانزده روز خبر داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه سیاست اعتباری و ضوابط اجرایی پرداخت تسهیلات به مشتریان تا حد ممکن ساده سازی شده است، گفت: حدود اختیارات ادارات امور و شعب در این زمینه به میزان مطلوبی افزایش یافته است.
 
 وی اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و نیز خرید دین چک های حاصل از فروش مشتریان در همه بخش های اقتصادی به منظور دسترسی سریعتر مشتریان اعتباری به پول نقد را از دیگر اقدامات حوزه اعتباری بانک ملی ایران اعلام و خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری لازم با کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها و کارگروه ملی از جمله اقدامات بانک برای تداوم تولید و رونق اقتصادی است.
 
 شایان همچنین با بیان این که بخش های کشاورزی، صنعت و معدن جزو اولویت های اعتباری بانک ملی ایران هستند، گفت: در سیاست اعتباری سال جاری حداقل 15 درصد کل تسهیلات بانک به بخش کشاورزی و حداقل 40 درصد تسهیلات به بخش صنعت و معدن تخصیص یافته است.
 
 وی به کارگیری ابزارهای تعهدی مانند صدور ضمانت نامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی با حداکثر سرعت و دقت را از دیگر اقدامات این بخش خواند و گفت: همه این موارد می تواند در کنترل نقدینگی نقش به سزایی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود