درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:48   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37347صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 12 اسفند 1397 - 12:55
آمازون قابلیت حذف کالاهای تقلبی را به پنل برندها اضافه کرد
آمازون قابلیت جدیدی به پنل خود اضافه کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فهرست فروش وب سایت حذف کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آمازون قابلیت جدیدی به پنل خود اضافه کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فهرست فروش وب سایت حذف کنند.

به گزارش زومیت، آمازون روز پنجشنبه، قابلیت جدیدی به نام Project Zero را در سرویس خود رونمایی کرد که به برندها امکان می دهد کالاهای تقلبی را از فروشگاه حذف کنند. برندهای معتبر حاضر در این سرویس آنلاین، از سال ها پیش گلایه های متعددی درباره محصولات تقلبی مطرح می کردند. کالاهایی که با سوءاستفاده از نام آن برندها، در مارکت پلیس آمازون به فروش می رسید. در گذشته، آنها تنها می توانستند کالاهای تقلبی را برای آمازون برچسب گذاری کنند تا خود وب سایت، نسبت به بررسی و حذف آنها اقدام کند.

برندهایی که در برنامه جدید Project Zero وارد می شوند، به ابزاری اختصاصی دسترسی خواهند داشت که امکان حذف کالاهای تقلبی را به آنها می دهد. کالاهای حذف شده نیز برای آموزش سیستم یادگیری ماشین به مرکز پردازش آن ارسال می شوند تا به مرور، از آن سیستم برای شناسایی و حذف کالاهای تقلبی استفاده شود. آمازون در یک پست وبلاگی ادعا کرد که تعداد محصولات تقلبی حذف شده با استفاده از سیستم خودکار، حدودا ۱۰۰ برابر تعدادی است که در زمان برابر، براساس گزارش های برندها حذف می شوند.

آمازون علاوه بر ارائه قابلیت حذف کالاهای تقلبی، سرویس سریال سازی برای کالاها را نیز عرضه می کند. سرویس مذکور به کسب وکارها امکان می دهد تا برای هر محصول فروخته شده در آمازون، کد منحصربه فردی تولید کنند. این سرویس به آمازون امکان می دهد تا اعتبار هر محصول از هر برند را در وب سایت خود به راحتی بررسی کند.

برنامه Project Zero اکنون تنها به صورت دعوتنامه ای برای برندها اجرا می شود. برخی از برندهایی که اکنون در آن حضور دارند، Vera Bradley، Thunderworks و Kenu هستند. سال گذشته، آمازون و برند ورا بردلی در پرونده ای مشترک، از یک فروشنده کالاهای تقلبی آن برند شکایت کردند. پرونده ای مشابه نیز با همکاری آمازون و برند OtterBox به جریان افتاد.

اپل در سال ۲۰۱۶، شکایتی علیه یک شرکت آمریکایی به جریان انداخت که شارژرها و کابل هایی تقلبی با برند Apple در آمازون می فروخت. کوپرتینویی ها ادعا کردند که ۹۰درصد کالاهای فروخته شده در آمازون با برند اپل، تقلبی هستند. در همان سال، برند Birkenstock تصمیم گرفت تا فروش محصولات خود به دست شرکت های واسط را متوقف کند و دلیل آن نیز سوءاستفاده و فروش کالاهای تقلبی در آمازون بود.

همان طور که دیدیم، مشکل محصولات کپی و تقلبی در بزرگ ترین مارکت پلیس جهان نیز وجود دارد. آمازون با وجود تمام امکاناتی که در اختیار دارد، هنوز با این چالش دست به گریبان است و قطعا بازیگران دیگر تجارت الکترونیک نیز با آن روبه رو شده اند. در این میان انتظار می رود تا کسب و کارهایی با مدل مشابه آمازون نیز راهکارهایی شبیه موارد بالا به کار بگیرند تا از ضایع شدن حقوق مشتریان و درنتیجه کاهش اعتماد آنها به خرید آنلاین جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی