درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 15:52   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37344صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 12 اسفند 1397 - 12:51
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن خبر داد/ سرنوشت مدرن «حساب های سنتی» در بانک مسکن
شیردل با تشریح اهم اقدامات حوزه فعالیت خود در سالی که گذشت، اینترنت‌بانک مسکن را یک محصول دارای مزایای رقابتی ویژه معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شیردل با تشریح اهم اقدامات حوزه فعالیت خود در سالی که گذشت، اینترنت‌بانک مسکن را یک محصول دارای مزایای رقابتی ویژه معرفی کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت‌ و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص و مهم حوزه امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در سال جاری تبدیل حساب‌های سنتی به متمرکز بوده است گفت: حدود 2 میلیون و 500 هزار حساب نزد بانک مسکن در سال جاری از شکل سنتی خارج شد و اکنون در بستر متمرکز قرار گرفته است. این پروژه، کار بزرگی بود که با موفقیت انجام شده و بخش کوچکی از آن باقی مانده است.
 
 وی با بیان اینکه نقطه شروع هرگونه تحلیل هوشمند بر اطلاعات برای سالم‌سازی کسب و کار از تمرکز و سالم‌سازی اطلاعات آغاز می‌شود، تصریح کرد: به این ترتیب اکنون تعداد حساب‌های باقی مانده سنتی که باید به سیستم متمرکز منتقل شود به حدود 340 هزار فقره رسیده است که عملیات تبدیل آن باید در سال آینده انجام شود.
 
 شیردل در ادامه با اشاره به راه‌اندازی اینترنت‌بانک جدید بانک مسکن در سال جاری، این اقدام را در راستای توسعه خدمات ارزش افزوده بانک مسکن ارزیابی و خاطرنشان کرد: اینترنت‌ بانک مسکن ویژگی‌هایی دارد که می‌توان از آن به عنوان مزایای رقابتی در مقایسه با سایر محصولات مشابه دیگر بانک‌ها یاد کرد.
 
 مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌ بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد که می‌توان از آن به عنوان یک برنامه حسابداری شخصی بهره‌بردرای کرد.
 
 شیردل با بیان اینکه یکی از وظایف بانک مسکن، ارایه سرویس‌هایی است که مشتریان بتوانند به راحتی در حوزه های مالی فعالیت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارش‌گیری و نظایر آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده ترین و البته امن ترین صورت دریافت کنند، گفت: سیستم حسابداری شخصی در بستر اینترنت‌ بانک مسکن یکی از همین خدمات است که به واسطه آن مشتریان می توانند بر سبد درآمد – هزینه های خود نظارت و کنترل داشته باشند.
 
 به گفته وی، در این سرویس امکانی وجود دارد که هر تراکنش بانکی انجام شده بر اساس نوع آن به شکل هوشمند به جداول درآمد و هزینه مشتری بانک منتقل می‌شود و می‌توان در هر زمان، سرجمع درآمدها و هزینه‌ها را مشاهده کرد.
 
 وی همچنین با اشاره به اقداماتی که در حوزه ارتقای امنیت در بانک مسکن انجام شد، گفت: اقدامات در این حوزه در سال آینده نیز در اولویت قرار دارد و بانک مسکن برای تامین امنیت مشتریان برنامه‌های ویژه‌ای دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود