درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:53   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37340صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 12 اسفند 1397 - 08:39
عصر روابط عمومی
امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز دوره انقلاب صنعت روابط عمومی است. به عصر روابط عمومی خوش آمدید. چالش روبروی متخصصان روابط عمومی و شرکت ها این است که چطور بهترین گزینه ها از دنیای قدیمی و جدید روابط عمومی را در چشم انداز امروز رسانه اجتماعی ترکیب کنند تا به مجموعه ای از عوامل کارا در جهت پاسخگویی به درخواست های موجود برسند.


در نتیجه، حالا زمان آن فرارسیده که صنعت بیش از 100 ساله و نقش و مسوولیت حرفه ای مان را احیا کنیم.


متاسفانه در طی سال ها، روابط عمومی بیشتر به خاطر تلاش هایش به عنوان منتشر کننده خبر شناخته شده است تا این که اخبار ارزشمندی به بازار عرضه کند.


مصرف کنندگان دیگر خواهان شنیدن چنین پیام هایی نیستند. حالا زمان آن فرا رسیده است که کارهایی برای صنعت روابط عمومی و برگرداندن ارزش در خور این حرفه انجام دهیم. حالا زمان آن فرا رسیده که اهداف و وظایف روابط عمومی را به عنوان سرمایه سازمان ها تبیین کنیم.


سال های راحتی خیال و بی اعتنایی گذشته است. اگر تاکنون فرآیند پیام رسانی ما از بالا به پایین بوده است پس اکنون زمان آن فرا رسیده که از فرآیند مهندسی برعکسی استفاده کنیم. امروزه رویکردهای موثری وجود دارد؛ که همان راهبرد شنیدن پایین به بالاست که با تغییر در رسانه مصرف کننده و ارتباطات رسانه اجتماعی به وجود آمده است.


ایجاد رابطه از طریق گفتگو و مشارکت با افراد ذی نفوذ، اکنون به عامل تعیین کننده تبدیل شده است.


با گوش دادن و مشاهده کردن، هم کارگزار و هم سازمان می توانند به منابع بی نهایت سودمندی تبدیل شوند.


راهبرد پایین به بالا به ما امکان ارایه اطلاعات معنی داری را به جامعه می دهد.


رویکرد جدید درسی است در جامعه شناسی و تکنولوژی؛ که نقش کارگزار روابط عمومی را در جهت مشارکت در جوهره واقعی روابط عمومی- که همان ایجاد و حفظ روابطی خوب برای سازمان و مردم است تقویت می کند که منتهی به روابط عمومی ارزشمند درازمدت برای سازمان می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی