درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:47   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37337صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 12 اسفند 1397 - 02:05
ربات‌ها به زودی جایگزین انسان به عنوان پیک می‌شوند
برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
 
 بر اساس گزارش رویترز، چهارشنبه 27 فوریه 2019، شرکت پستی فدکس به همراه شرکایی مانند والمارت و پیتزاهات قصد دارند پیک رباتی را در تابستان امسال، روانه بازار کنند.
 
 دفاتر خدمات پستی دریایی، خرده فروش ها و رستوران‌ها، در حال آزمایش این روش و ماشین‌های خودکار هستند تا از هزینه اضافی حمل و نقل که بر مغازه داران و مشتریان تحمیل می‌شود، بکاهند.
 
 شرکت بزرگ پستی فدکس با شرکت دکا که موسس آن دین کامن است، طرحی راه اندازی کرده است که با اسکوتر سریع السیر و صندلی‌های رباتیک، حمل و نقل انجام شود.
 
 این شرکت تحویل کالا اذعان کرد: احتمالا همین ربات‌ها در 1900 شهر جهان، کار حمل و نقل را انجام خواهند داد.
 
 صندلی‌های شارژی رباتیکی شبیه کولرهای روی ویلچر هستند. دوربین های مدار بسته جاده‌ها قادر به شناسایی این ربات ها در کناره های جاده خواهند بود که با سرعتی معادل 16 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. این ربات‌ها اول باید در سطح شهر مورد محک قرار بگیرند. به طور متوسط 60 درصد شرکت های بازرگانی چندین مایل دورتر از مغازه‌های شهری هستند.‌
 
 فدکس اظهار کرد: «با شرکای خودمان، کار را شروع می‌کنیم تا ببینیم سرعت و هزینه به چه صورت خواهد بود».
 
 سرمایه گذاران و شرکت‌ها، میلیون‌ها دلار تزریق می‌کنند تا از هزینه‌های گزافی که سفارش دهندگان می‌پردازند جلوگیری کنند. برای ایمنی بیشتر بسته‌های ارسالی برخی شرکت‌ها خواهان وجود همراه انسان هستند.
 
 استارتاپ‌های فناوری در سال گذشته بیش از 40 میلیون دلار در منطقه خلیج سانفراسیسکو برای تحویل محموله‌ها توسط ربات‌ها هزینه کردند.
 
 در ماه ژانویه این استارتاپ با شرکت خدماتی غذای سودکسو گروهبندی شدند تا محصولات استارباکس، دونات دانکین و بلیز پیتزا را به 40هزار دانشجو در دانشگاه جورج میسون در فیرفاکس و دانشکده ویرجینیا تحویل بدهند. سرویس این تحویل برای هر سفارش فقط 1/99 دلار بود‌.
 
 شرکت آمازون نیز در حال آزمایش سرویس تحویل ربات خود به نام اسکات است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی