درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:53   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37337صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 12 اسفند 1397 - 02:05
ربات‌ها به زودی جایگزین انسان به عنوان پیک می‌شوند
برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
 
 بر اساس گزارش رویترز، چهارشنبه 27 فوریه 2019، شرکت پستی فدکس به همراه شرکایی مانند والمارت و پیتزاهات قصد دارند پیک رباتی را در تابستان امسال، روانه بازار کنند.
 
 دفاتر خدمات پستی دریایی، خرده فروش ها و رستوران‌ها، در حال آزمایش این روش و ماشین‌های خودکار هستند تا از هزینه اضافی حمل و نقل که بر مغازه داران و مشتریان تحمیل می‌شود، بکاهند.
 
 شرکت بزرگ پستی فدکس با شرکت دکا که موسس آن دین کامن است، طرحی راه اندازی کرده است که با اسکوتر سریع السیر و صندلی‌های رباتیک، حمل و نقل انجام شود.
 
 این شرکت تحویل کالا اذعان کرد: احتمالا همین ربات‌ها در 1900 شهر جهان، کار حمل و نقل را انجام خواهند داد.
 
 صندلی‌های شارژی رباتیکی شبیه کولرهای روی ویلچر هستند. دوربین های مدار بسته جاده‌ها قادر به شناسایی این ربات ها در کناره های جاده خواهند بود که با سرعتی معادل 16 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. این ربات‌ها اول باید در سطح شهر مورد محک قرار بگیرند. به طور متوسط 60 درصد شرکت های بازرگانی چندین مایل دورتر از مغازه‌های شهری هستند.‌
 
 فدکس اظهار کرد: «با شرکای خودمان، کار را شروع می‌کنیم تا ببینیم سرعت و هزینه به چه صورت خواهد بود».
 
 سرمایه گذاران و شرکت‌ها، میلیون‌ها دلار تزریق می‌کنند تا از هزینه‌های گزافی که سفارش دهندگان می‌پردازند جلوگیری کنند. برای ایمنی بیشتر بسته‌های ارسالی برخی شرکت‌ها خواهان وجود همراه انسان هستند.
 
 استارتاپ‌های فناوری در سال گذشته بیش از 40 میلیون دلار در منطقه خلیج سانفراسیسکو برای تحویل محموله‌ها توسط ربات‌ها هزینه کردند.
 
 در ماه ژانویه این استارتاپ با شرکت خدماتی غذای سودکسو گروهبندی شدند تا محصولات استارباکس، دونات دانکین و بلیز پیتزا را به 40هزار دانشجو در دانشگاه جورج میسون در فیرفاکس و دانشکده ویرجینیا تحویل بدهند. سرویس این تحویل برای هر سفارش فقط 1/99 دلار بود‌.
 
 شرکت آمازون نیز در حال آزمایش سرویس تحویل ربات خود به نام اسکات است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی