درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 09:31   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند
  گونه جهش یافته کرونا با قدرت واگیری بسیار بالا
  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد
  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37319صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 11 اسفند 1397 - 13:24
همراه با ملی شو 2/ تجربه تراکنش های هوشمند با BTM بانک ملی ایران
بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، BTM راهکاری برای پایانه های بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال های مختلف موجود است.
 
 با این روش، تجربه جزیره ای مشتریان بانکی برای دریافت خدمات از کانال های مختلف بانکی از جمله خودپرداز، موبایل و اینترنت به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل خواهد شد.
 
 این محصول هوشمند، فعالیت های مشتری در سامانه های بانک را به خاطر می سپارد تا آنها را در مراجعات بعدی تسهیل و تسریع کند.
 
 دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیت های این محصول است، با این تفاوت که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت بانک یا موبایل بانک، به راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناس های مورد نظر، دستور برداشت وجه صادر می کند.
 
 این کاربر می تواند با مراجعه به خودپرداز، مبلغ مورد نظر را فقط با اسکن یک بارکد و ورود یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد.
 
 BTM یک محصول جدید و شاخص در سبد محصولات نوین بانک ملی ایران است و نقش بسزایی در ارتقای جایگاه رقابتی آن در میان سایر بانک ها خواهد داشت.
 
 ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب Omni Channel، ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه، ارائه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک، قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملی ایران در سراسر کشور، ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان، هوشمندسازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری، ارائه میان برهای ویژه برای انجام تراکنش همانند USSD، ارائه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارائه کنترل دستگاه ها و مانیتورینگ مرکزی و ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری) را می توان از خصوصیات راهکار BTM بانک ملی ایران دانست.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان


  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد


  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟


  برگزاری جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف محتوا سازی، ارائه مطالب کاربردی و آموزش های تخصصی در بستر فضای مجازی در مبارکه


  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود


  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا