درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 15:54   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37319صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 11 اسفند 1397 - 13:24
همراه با ملی شو 2/ تجربه تراکنش های هوشمند با BTM بانک ملی ایران
بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران راهکاری را در سامانه های بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنش ها را افزایش خواهد داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، BTM راهکاری برای پایانه های بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال های مختلف موجود است.
 
 با این روش، تجربه جزیره ای مشتریان بانکی برای دریافت خدمات از کانال های مختلف بانکی از جمله خودپرداز، موبایل و اینترنت به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل خواهد شد.
 
 این محصول هوشمند، فعالیت های مشتری در سامانه های بانک را به خاطر می سپارد تا آنها را در مراجعات بعدی تسهیل و تسریع کند.
 
 دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیت های این محصول است، با این تفاوت که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت بانک یا موبایل بانک، به راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناس های مورد نظر، دستور برداشت وجه صادر می کند.
 
 این کاربر می تواند با مراجعه به خودپرداز، مبلغ مورد نظر را فقط با اسکن یک بارکد و ورود یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد.
 
 BTM یک محصول جدید و شاخص در سبد محصولات نوین بانک ملی ایران است و نقش بسزایی در ارتقای جایگاه رقابتی آن در میان سایر بانک ها خواهد داشت.
 
 ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب Omni Channel، ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه، ارائه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک، قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملی ایران در سراسر کشور، ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان، هوشمندسازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری، ارائه میان برهای ویژه برای انجام تراکنش همانند USSD، ارائه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارائه کنترل دستگاه ها و مانیتورینگ مرکزی و ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری) را می توان از خصوصیات راهکار BTM بانک ملی ایران دانست.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود