درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37307صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 03:29
مدیر عامل شرکت ملی پست: ساختار روابط عمومی ها متناسب با ماموریت ها تغییر کند
مدیر عامل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه گفت: روابط عمومیها باید متناسب با مأموریت های جدید، در ساختار خود تجدید نظر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ها و سازمان های تابعه گفت: روابط عمومیها باید متناسب با مأموریت های جدید، در ساختار خود تجدید نظر کنند.


ایران اکونومیست - به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی مجموعه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز به میزبانی پست برگزار شد اظهار داشت: در دوره کنونی و با توجه به تغییرات ایجاد شده در نوع و ماهیت کارها، روابط عمومی نیز باید از ساختار سنتی جدا شده و با کمک فناوری و علم مدیریت، پاسخگوی ماموریت های جدید محوله از سوی سازمان و مشتریان باشد.


وی توجه به ارتقای فرهنگ سازمانی و ایجاد روحیه نشاط را از دیگر وظایف یک روابط عمومی سرآمد برشمرد و گفت: این نهاد به عنوان بازوی سازمان در پیشبرد اهداف استراتژیک محسوب می شود که همزمان دو وجه داخلی و بیرون سازمان را مدیریت می کند و از همین رو درک مسائل و مشکلات درونی و خواست مشتریان را باید مدنظر قرار دهد.


نعمتی تخصص اصلی روابط عمومی ها را دفاع از حقوق سازمان در کنار توجه به حقوق مشتری دانست و گفت: به کارگیری ابزار هنر و حضور حرفه ای در فضای رسانه ای از ضروریات روابط عمومی کارآمد به شمار می رود.


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی دیگر از اموری که برعهده روابط عمومی های سرآمد گذارده شده، ایجاد هم افزایی در بین کارکنان سازمان با استفاده از خلاقیت و نوآوری و فناوری های روز است.


مدیرعامل، نیروی انسانی و تجهیزات به روز را بخش دیگری از الزامات روابط عمومی خوب برشمرد و گفت: تلاش مسئولان پست استفاده از توان نیروی انسانی متخصص و به کارگیری فناوری و تجهیزات مناسب در این حوزه برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است.


وی رویکرد جدید روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین تجربه های مدیرکل جدید روابط عمومی پست را عوامل مهمی در ایجاد تغییرات مثبت سازمانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد با این رویکرد، ضمن بومی سازی علم روابط عمومی با ماموریت های پست، از ظرفیت های موجود نیز استفاده بهینه شود.


در ادامه سیدجمال هادیان، مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: سعی شده تا از توان نخبگان در این عرصه بهره گرفت و ضمن اطلاع رسانی صحیح و به موقع، از دستاوردهای تخصصی این وزارت خانه، جذابیت های لازم را برای مخاطبان و مشتریان ایجاد کرد.


وی یکی دیگر از اقدامات این مرکز را، یافتن راهکار برای تبدیل هم افزایی به عمل دانست و اظهار امیدواری کرد: باید راهکار مناسبی برای تبدیل فرصت های هم افزایی به رفتار پیدا کرده و از این طریق ضمن پیشبرد اهداف سازمانی، روحیه نشاط را در جمع کارکنان حفظ نمود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد