درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 09:24   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند
  گونه جهش یافته کرونا با قدرت واگیری بسیار بالا
  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد
  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: روابط عمومی به عنوان خط مقدم یک مجموعه، نماد شفافیت و عملگرایی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37305صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 03:25
«ملی شو 2» به پایان رسید
راسم اختتامیه رویداد «ملی شو 2» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم اختتامیه رویداد «ملی شو 2» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی و هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک، جمعی از مدیران شرکت ها و صاحبان استارت آپ ها و ... برگزار شد، با تاکید بر اینکه رویداد «ملی شو 2» بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت در بانک ملی ایران شکل گرفت، گفت: اگر طی یک دهه اخیر نگاهی به فعالیت های بانک ها بیاندازیم، متوجه می شویم که همه این بنگاه ها با چالشی مواجه بوده اند که آثار آن در صورت های مالی و سود و زیان بانک نمایان است. این چالش حضور کسب و کارهای جدید و فین تک ها هستند که بانک ملی ایران تلاش کرد تا مسیری را برای حضور فین تک ها در این بانک ایجاد کند.
 
 وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه ای فناورانه با معاونت فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و مرکز نوآوری بانک ملی ایران موسوم به فینوداد شکل گرفت.
 
 خاتونی تصریح کرد: بانک ملی ایران در این مرکز از استارت آپ ها و ایده های جدید حمایت می کند و فین تک هایی که در حوزه کسب و کارهای بانکی باشند نیز حمایت ویژه ای دریافت خواهند کرد. کما اینکه سککوک نیز که در ملی شو 2 رونمایی شد، در ابتدا یک استارت آپ بود و سپس بانک ملی ایران در کنار آن قرار گرفت.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در سومین رویداد ملی شو بانک ملی ایران، همراه با طرح ها و ایده های جدید بیاییم و از ایده ها و نگاه های نو نیز استقبال خواهیم کرد.
 
 در پایان این مراسم نیز به ترتیب انتخاب هیات داوران از پنج استارت دنگی پال، جیبیمو، جی بی نو می، جی بام پی و کارنو با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.
 
 همچنین همزمان با این مراسم، اختتامیه ملی استارز نیز برگزار شد و از 277 چالش مطروحه در مسابقه «چالش نوآوری باز» بانک، شش چالش برتر در دو گروه سامانه های بانکی و داده ها و هوش مصنوعی در هر گروه کارکنان و مشتریان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 ضمنا در این مراسم از شرکت هایی که در یک سال گذشته برای تحقق تحول دیجیتال و بانکداری الکترونیک با بانک ملی همراه بودند و همکاران برگزارکننده رویداد ملی شو2 قدردانی گردید
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان


  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد


  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟


  برگزاری جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف محتوا سازی، ارائه مطالب کاربردی و آموزش های تخصصی در بستر فضای مجازی در مبارکه


  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود


  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا