درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 15:52   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37305صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 9 اسفند 1397 - 03:25
«ملی شو 2» به پایان رسید
راسم اختتامیه رویداد «ملی شو 2» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مراسم اختتامیه رویداد «ملی شو 2» بانک ملی ایران با حضور مسئولان ارشد بانک و جمعی از صاحبان کسب و کارها و استارت آپ ها و ایده های نو برگزار شد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور سعداله عیسی زاده مدیرامور حوزه مدیریت و روابط عمومی و هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه بانک، جمعی از مدیران شرکت ها و صاحبان استارت آپ ها و ... برگزار شد، با تاکید بر اینکه رویداد «ملی شو 2» بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت در بانک ملی ایران شکل گرفت، گفت: اگر طی یک دهه اخیر نگاهی به فعالیت های بانک ها بیاندازیم، متوجه می شویم که همه این بنگاه ها با چالشی مواجه بوده اند که آثار آن در صورت های مالی و سود و زیان بانک نمایان است. این چالش حضور کسب و کارهای جدید و فین تک ها هستند که بانک ملی ایران تلاش کرد تا مسیری را برای حضور فین تک ها در این بانک ایجاد کند.
 
 وی افزود: بر همین اساس تفاهمنامه ای فناورانه با معاونت فناوری ریاست جمهوری منعقد شد و مرکز نوآوری بانک ملی ایران موسوم به فینوداد شکل گرفت.
 
 خاتونی تصریح کرد: بانک ملی ایران در این مرکز از استارت آپ ها و ایده های جدید حمایت می کند و فین تک هایی که در حوزه کسب و کارهای بانکی باشند نیز حمایت ویژه ای دریافت خواهند کرد. کما اینکه سککوک نیز که در ملی شو 2 رونمایی شد، در ابتدا یک استارت آپ بود و سپس بانک ملی ایران در کنار آن قرار گرفت.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در سومین رویداد ملی شو بانک ملی ایران، همراه با طرح ها و ایده های جدید بیاییم و از ایده ها و نگاه های نو نیز استقبال خواهیم کرد.
 
 در پایان این مراسم نیز به ترتیب انتخاب هیات داوران از پنج استارت دنگی پال، جیبیمو، جی بی نو می، جی بام پی و کارنو با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.
 
 همچنین همزمان با این مراسم، اختتامیه ملی استارز نیز برگزار شد و از 277 چالش مطروحه در مسابقه «چالش نوآوری باز» بانک، شش چالش برتر در دو گروه سامانه های بانکی و داده ها و هوش مصنوعی در هر گروه کارکنان و مشتریان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
 ضمنا در این مراسم از شرکت هایی که در یک سال گذشته برای تحقق تحول دیجیتال و بانکداری الکترونیک با بانک ملی همراه بودند و همکاران برگزارکننده رویداد ملی شو2 قدردانی گردید
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود