درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 14 تیر 1399 - 10:05   

دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد

  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری
  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است
  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند
  گونه جهش یافته کرونا با قدرت واگیری بسیار بالا
  از میان ابرها تا فضا؛ آمازون AWS از راه اندازی سرویس هوافضا و ماهواره خبر داد
  زاکربرگ: شرکت‌های بازرگانی دوباره برای آگهی دادن سراغ ما خواهند آمد
  پنج بانک کانادایی به جمع برندهای تحریم کننده تبلیغات در فیس‌بوک پیوستند
  7 راهکار برای اینکه کارها به موقع انجام شوند
  تقدیر مرکز روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
  پنجمین گردهمایی روابط عمومی های هیئت های بدنسازی و پرورش اندام استان ها در اصفهان برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37294صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 8 اسفند 1397 - 12:44
همراه با ملی شو 2/ رونمایی از کیف پول بانک ملی ایران
کیف پول بانک ملی ایران به عنوان محصولی جدید در ملی شو 2 رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کیف پول بانک ملی ایران به عنوان محصولی جدید در ملی شو 2 رونمایی شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دومین بار بانک در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان «ملی شو2 »، دستاوردهای تازه اش در عرصه «بانکداری دیجیتال» را رونمایی کرد.

پلتفرم کیف پول بانک، خدمت و محصولی بانکی است که امکان پرداخت های خرد مانند خرید های روزانه از مراکز خرید، خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت کرایه سرویس حمل و نقل (مترو، تاکسی و اتوبوس)، بلیت سینما و ... را برای مشتری فراهم می کند.


گفتنی است کیف پول مجازی توسط بانک یا شرکت پرداخت تولید و بر اساس آن یک حساب مالی مجازی برای مشتری ایجاد می شود که می توان آن را با حساب بانکی شارژ کرد و از طریق درگاه های اینترنتی، اپ های موبایلی و یا کدهای دستوری(USSD) پرداخت ها را انجام داد.


بانک ملی ایران در دوره مدیریت کنونی، وارد فاز جدیدی از خدمت رسانی به مشتریان شده که بخش مهمی از آن را سال گذشته در رویداد «ملی شو 1 » رونمایی کرد. این محصولات از سال گذشته عملیاتی شده و به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  رئیس‌جمهور ترکیه خواستار از بین رفتن شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی شد


  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان


  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد


  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


  دولت فرانسه یک تبلیغ تلویزیونی دوچرخه‌های الکتریکی را سانسور کرد


  کرونا؛ رئیستان تا چه اندازه باید درباره شما اطلاعات داشته باشد؟


  برگزاری جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف محتوا سازی، ارائه مطالب کاربردی و آموزش های تخصصی در بستر فضای مجازی در مبارکه


  نشست های خبری بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود


  گزینش خبرنگاران برای حضور در افتتاحیه پروژه‌های وزارت نیرو در فارس/ اعتراض کارگران و کارمندان در ورودی این مراسم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا