درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37264صفحه نخست » دوشنبه، 6 اسفند 1397 - 11:21
استعفای هم‌بنیانگذار توییتر پس از ۱۲ سال فعالیت
گزارش شده هم بنیانگذار توئیتر «ایوان ویلیامز» که در حال حاضر مدیرعامل پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین مدیوم نیز محسوب می شود، قصد دارد هیات مدیره توییتر را ترک کند. براساس فرم های جدید ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ویلیامز رسماً تا پایان ماه جاری میلادی، هیات مدیره توییتر را ترک خواهد کرد و دیگر نمی تواند در تصمیم گیری های مهم این شبکه اجتماعی تاثیری داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش شده هم بنیانگذار توئیتر «ایوان ویلیامز» که در حال حاضر مدیرعامل پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین مدیوم نیز محسوب می شود، قصد دارد هیات مدیره توییتر را ترک کند. براساس فرم های جدید ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ویلیامز رسماً تا پایان ماه جاری میلادی، هیات مدیره توییتر را ترک خواهد کرد و دیگر نمی تواند در تصمیم گیری های مهم این شبکه اجتماعی تاثیری داشته باشد.
 
 به گزارش دیجیاتو، او با انتشار بیانیه ا ی عنوان کرده که ۱۲ سال فوق العاده را سپری کرده و به دستاورد های کسب شده توسط توییتر افتخار می کند. وی همچنین اعلام کرد که قصد دارد روی پروژه های دیگری تمرکز کند اما با این حال هنوز از تیم توییتر حمایت معنوی خواهد کرد.
 
 همچنین ایوان ویلیامز پستی در شبکه اجتماعی توییتر به عنوان خداحافظی منتشر کرد و گفت: «من بسیار خوش شانس بودم که از ابتدا و به مدت ۱۲ سال در هیات مدیره توییتر مشغول به کار بودم. طی این مدت دوران عمیقاً جذاب، بسیار آموزنده و چالش برانگیزی را تجربه کردم.»
 
 ایوان ویلیامز، به همراه جک دورسی و بیز استونز در سال ۲۰۰۷ توییتر را تاسیس کردند. در واقع این شبکه اجتماعی، تنها یکی از پروژه های این سه نفر طی فعالیت شان برای کمپانی پادکست اودیو بود که به بار نشست.
 
 در ابتدا جک دورسی، مدیرعامل توییتر لقب گرفت اما پس از یک سال ویلیامز، این مسئولیت را برعهده گرفت. سرانجام پس از دو سال، دیک کاستیو، جای ویلیامز را به عنوان مدیرعامل توییتر پر کرد.
 
 جالب اینجاست که پس از طی شدن یک روند ۳۶۰ درجه، دوباره سمت مدیرعاملی از آن بنیانگذار توییتر یعنی جک دورسی شد یا بهتر بگوییم، دورسی حضانت فرزند خود را پس گرفت. در میان تمام این اتفاقات، ویلیامز کنار ننشست و ۱۲ سال تمام به همکاری با تیم توییتر به عنوان عضوی از هیات مدیره ادامه داد.
 
 برای اینکه بهتر بتوانید اتفاقات رخ داده پشت پرده توییتر را درک کنید، پیشنهاد می کنم با دیجیاتو، زندگی جک دورسی، مدیرعامل میلیاردر توییتر را مرور کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد