درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 10:48   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند
  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند
  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37253صفحه نخست » رادیو روابط عمومییکشنبه، 5 اسفند 1397 - 19:03
رونمایی از تازه ترین محصولات بانک ملی ایران/ حسین زاده: «ملی شو» نماد تحول گرایی است
با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ثبت احوال، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و جمعی از اصحاب رسانه، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان ثبت احوال، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران و جمعی از اصحاب رسانه، تازه ترین محصولات بانک ملی ایران در رویداد «ملی شو 2» رونمایی شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران در این رویداد با بیان این که این بانک همواره در تحول گرایی پیشتاز بوده است، گفت: «ملی شو» نماد پررنگ این تحول گرایی طی تاریخ 90 ساله بانک است.

دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به این که دنیا در حال تجربه کردن تحولات روزمره در حوزه دیجیتال است، ادامه داد: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.

به گفته وی، آن چه در دومین «ملی شو» عرضه شده، تنها بخش کوچکی از توانمندی های این بانک است، به طوری که قرار است هر سال در رویدادهای مشابه، تازه ترین دستاوردها و توانمندی های این بانک در معرض دید مخاطبان قرار داده شود.

حسین زاده با تاکید بر این که محصولات عرضه شده در «ملی شو» حاصل فکر و ایده متخصصان داخلی این بانک و نیز دانشجویان و دانشمندان ایران است، اظهار کرد: همه نرم افزارها و عمده سخت افزارهای ارائه شده در این رویداد در داخل کشور ایده پردازی و طراحی شده، در حالی که این تنها بخشی از توانایی های ماست.

مدیرعامل بانک ملی ایران، حجم گسترده این محصولات را عامل اصلی برپایی رویداد «ملی شو» دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که این میزان محصول باید در یک نمایشگاه اختصاصی عرضه می شد و از سوی دیگر، اکنون «ملی شو» به یک برند ارزنده زیرمجموعه بانک ملی ایران تبدیل شده است.

BTM، کیف پول، سککوک، ویدئو بام، پرداخت خودکار، ملی پلاس، امکان اتصال کارت بانکی به کارت ملی هوشمند و روبات آلفا، از جمله محصولاتی بود که امروز در «ملی شو 2» رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم، مقامات ارشد حاضر در «ملی شو 2» با حضور در نمایشگاه مربوطه از نزدیک با برخی محصولات نوین بانک ملی ایران از جمله VTM، نحوه کارکرد کارت ملی هوشمند به عنوان کارت بانکی، رمز یک بار مصرف و ... آشنا شدند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  خسرویی که به دریا زد


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید