درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37214صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 19:48
با پول‌هایمان چه کنیم؟
پول درآوردن از یک‌سو و حفظ سرمایه‌های به‌دست‌آمده از سوی دیگر جزء نگرانی‌ها و دغدغه‌های این روزهای مردم است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پول درآوردن از یک‌سو و حفظ سرمایه‌های به‌دست‌آمده از سوی دیگر جزء نگرانی‌ها و دغدغه‌های این روزهای مردم است.

بسیاری ترجیح می‌دهند سرمایه‌های خود را صرف کارهایی کنند که بتوانند علاوه بر حفظ آن، بر میزان آن پول هم بیفزایند و به‌نوعی با یک تیر دو نشان بزنند. مجله Readers Digest به بررسی این موضوع پرداخته است.

یکی از مسائلی که اغلب مردم در طول سال با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، کسب درآمد و برنامه‌ریزی برای چگونگی پس‌انداز یا خرج کردن آن است. یکی از بهترین توصیه‌هایی که می‌توان داشت، این است که پول‌هایتان را به‌عنوان سرمایه گسترش دهید. معمولاً افراد پول‌های خود را در چند بخش هزینه می‌کنند. آن‌ها بخشی را برای پرداخت بدهی‌ها و قرض‌ها، بخشی برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و قسمتی را هم برای هزینه‌های خانواده و موارد اضطراری کنار می‌گذارند.

کارشناسان بر این باورند که به‌اصطلاح نباید تمام تخم‌مرغ‌ها را داخل یک سبد گذاشت و پولی را که قصد پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری روی آن را دارید بهتر است در زمینه‌های مختلف مورداستفاده قرار دهید تا در درازمدت روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید و درآمدتان هم به‌مرور افزایش یابد.

دارایی‌های شخصی
یکی از مواردی که می‌توانید امور مالی خود را به‌خوبی مدیریت کنید این است که ابتدا هدف‌های مالی خود را مشخص کنید و سپس وجوه نقدی خود را طبقه‌بندی کنید. یک استراتژی جداگانه برای هر هدف تعیین کنید و از ابزارهای مالی استفاده کنید به‌عنوان‌مثال، زنی که در دهه 40 سالگی قرار دارد و قصد سرمایه‌‌گذاری دارد و هدف آن پس‌انداز برای تحصیلات عالی فرزندش و بازنشستگی خودش است به دنبال افق‌های دورتر است. بنابراین او برای سرمایه‌گذاری ترجیح می‌دهد از طرح صندوق سرمایه‌گذاری مشترک استفاده کند.

برای کم کردن خطر در سرمایه‌گذاری تنوع آن را بالا ببرید و به شکلی منظم و برنامه‌ریزی‌شده سرمایه‌گذاری کنید. به‌عنوان‌مثال جوانی که برای آینده خانواده و نیز بازنشستگی خود قصد پس‌انداز و سرمایه‌گذاری دارد، در بخش سهام و وجوه قرضه، سرمایه‌گذاری می‌کند. بنابراین در صورت نیاز چند سال بعد می‌تواند از سودی که به دست می‌آورد برای خرید منزل استفاده کند. افرادی که در سنین پایین‌تر قصد پس‌انداز دارند، می‌توانند از درصدهای بالاتر سرمایه‌گذاری سهام استفاده کنند.

درواقع، سرمایه‌گذاری در بخش سهام بهترین و مناسب‌ترین پس‌اندازی است که می‌توانید در درازمدت مثلاً یک دوره 7 ساله انجام دهید. خطر از بین رفتن سرمایه به حداقل می‌رسد و میانگین برگشت سرمایه بیشتر خواهد بود.

از واکنش‌های خودکار نسبت به تحولات جاری بپرهیزید. به خاطر داشته باشید که هرگونه تغییری در سرمایه‌گذاری شما روی دارایی‌هایتان اثر می‌گذارد. یک فرد بازنشسته که همه سرمایه‌اش را در یکجا پس‌انداز کرده باشد به‌طورقطع آسیب‌پذیرتر خواهد بود. اما چنین فردی باید به خاطر داشته باشد که علاوه برداشتن مقداری پس‌انداز در منزل، باید درآمدهای دیگری را ازجمله درآمد ماهیانه و مستمری ماهیانه و نیز اندوخته‌ای که بالاتر از تورم رشد کند مانند سهام یا صندوق مشترک طلا، در کنار آن داشته باشد تا بتواند در امرارمعاش موفق باشد. به‌طورقطع، چنین سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای به او کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری زندگی کند.

از دیگر سفارش‌هایی که کارشناسان برای یک سرمایه‌گذاری مناسب دارند، این است که توصیه‌های مالی را که به شمار می‌شود، چشم‌بسته دنبال نکنید. سرمایه‌گذاری همیشه با خطر همراه است بنابراین به دنبال توصیه‌ای باشید که بهترین سود و منفعت را با کم‌ترین خطر به شما می‌رساند. ابتدا درباره پیشنهادی که می‌شود خوب تحقیق و مشورت کنید و بعد از بررسی مدارک موجود، بهترین توصیه را انتخاب کنید و با مراجعه به فردی قابل‌اطمینان سرمایه‌گذاری کنید.

صندوق مشترک
ماهیت سپرده صندوق مشترک بهینه‌سازی برگشت سرمایه است. در این قبیل سپرده‌ها، سرمایه‌گذاری‌های درازمدت و منظم را انتخاب کنید. از روش‌ها و ابزارهای درست برای بالاتر بردن برگشت سرمایه استفاده کنید. افق سرمایه‌گذاری درازمدت ایده آل است؛ داشتن یک دارایی قانونی که به دسته‌بندی‌های مختلف اختصاص‌یافته محتاطانه است و سرمایه‌گذاری منظم مهم هستند که البته، به نظم نیاز دارند.

برنامه سرمایه‌گذاری سیستماتیک خطر را کاهش می‌دهد و شما را از فرازوفرودهای بازار در امان نگه می‌دارد. بهترین راه برای پخش سرمایه در صندوق مشترک، سرمایه‌گذاری در صندوق مشترک چندبخشی است که در سهام‌هایی به‌عنوان‌مثال با سهام زیاد، متوسط و کم، در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری می‌کند.

همیشه قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات فردی را فراموش نکنید. به‌عنوان‌مثال، در بحث سرمایه‌‌گذاری در سهام حتماً درباره شرکت‌هایی که قصد سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را دارید مطالعه کنید و چشم‌بسته جلو نروید.

از اشتباهاتتان درس بگیرید. در بازار سهام، هر سرمایه‌گذار تاکنون مبالغی را ازدست‌داده است. بهترین راه کسب درآمد از سهام، مهارت یادگیری از اشتباهاتی است که درگذشته انجام داده‌اید.

باید صبور باشید و اجازه دهید زمان همه‌چیز را حل کند. برای یک سرمایه‌گذار، عوامل خارجی و اختلالاتی که در بازار سهام رخ می‌دهند نباید تفاوتی ایجاد کند. صندوق مشترک به‌خوبی درآمدهای شمارا مدیریت می‌کند. همیشه به خاطر داشته باشید که قیمت آن چیزی است که می‌گذارید و ارزش چیزی است که برداشت می‌کنید.

سهام
سرمایه‌تان را مادام‌العمر پس‌انداز کنید. برای اهداف درازمدتی مانند بازنشستگی، کلید مهمی که وجود دارد این است که بتوانید درآمد خود را مادام‌العمر ذخیره و پس‌انداز کنید. در این حالت چون ظرف زمانی طولانی است، فرصت خوبی برای بررسی سهام وجود دارد و برگشت سود معقولی در آن اتفاق می‌افتد و با آن می‌توانید کارهای خوبی انجام دهید.

دارایی‌تان را تقسیم کنید. معمولاً کارشناسان سرمایه‌گذاری سیستماتیک در طرح صندوق مشترک را به تازه‌کارهایی توصیه می‌کنند که زمانی برای دنبال کردن روند بازار سهام ندارند.

مترجم: ندا اظهری

منبع: سیناپرس

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد