درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37206صفحه نخست » پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 11:05
مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
کارگاه طراحی پوستر سازمان تأمین اجتماعی با شرکت علاقه مندان و دانشجویان طراحی و گرافیک زیر نظر استاد فرزاد ادیبی در شرکت فرهنگ فیلم تهران آغاز شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارگاه طراحی پوستر سازمان تأمین اجتماعی با شرکت علاقه مندان و دانشجویان طراحی و گرافیک زیر نظر استاد فرزاد ادیبی در شرکت فرهنگ فیلم تهران آغاز شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور، مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در مراسم شروع این کارگاه گفت: از حضور هنرمندان در معرفی این سازمان و چالش ها و پتانسیل های آن استفاده می کنیم و برای برقراری ارتباط با جامعه نیازمند یاری هنرمندان هستیم.
 
 وی با اشاره به تجربیات گذشته در زمینه برگزاری کارگاه های مشابه، اظهار داشت: ما به کار هنرمندان جوان اعتماد کامل داریم و مطمئن هستیم که از آثار هنرمندان در این کارگاه نمایشگاه خوبی خواهیم داشت و از کار شما در مراکز درمانی و بیمه ای تأمین اجتماعی استفاده می کنیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به معرفی خدمات متنوع این سازمان به جامعه تحت پوشش پرداخت و گفت: هنرمندان شرکت کننده در این کارگاه می توانند خدمات متنوع سازمان تأمین اجتماعی را به مخاطبان معرفی کنند و آثاری را در معرفی خدمات متنوع تأمین اجتماعی خلق کند.
 
 تقی پور خلق آثار درباره جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی را از دیگر زمینه های پیشنهادی برای هنرمندان دانست و افزود: کارگران، بازنشستگان، زنان خانه دار و کارآفرینان و کارفرمایان و تمامی اقشار متنوع تحت پوشش تأمین اجتماعی می توانند در آثار خلق شده در این کارگاه معرفی شوند.
 
 وی خلق آثار هنری درباره تحول در نحوه ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر زمینه هایی دانست که در این کارگاه قابل انجام است.
 
 تقی پور در این زمینه گفت: در سال های اخیر تلاش ها و فعالیت های زیادی در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است و در آینده بسیار نزدیک نیز سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری این سازمان راه اندازی می شود که طراحی پوستر در این زمینه می تواند یکی از بهترین برنامه های این کارگاه باشد.
 
 فرزاد ادیبی، استاد کارگاه طراحی پوستر تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: اولین کارگاه را در شرکت فرهنگ فیلم حدود 10 سال پیش برگزار کردیم و تجربیات خوبی در این زمینه بدست آمده است و این کارگاه ها درحال حاضر عمومیت پیدا کرده است.
 
 وی با تأکید بر اینکه برگزاری کارگاه بخشی از کار طراحی و گرافیک محسوب می شود، گفت: در ابتدای کارگاه سفارش دهنده تا جایی که ممکن است نظرات و دیدگاه های خود را بیان می کند و هنرآموزان نیز سوالات خود را طرح می کنند و هرچه انجام دهنده کار فهم بیشتری از موضوع داشته باشد کار را به نحو بهتری انجام می دهد.
 
 ادیبی ادامه داد: کار کردن درباره سازمان تأمین اجتماعی در ابتدا ممکن است ساده جلوه کند اما با توجه به تنوع فعالیت ها و جامعه تحت پوشش این سازمان، این حوزه ویژگی های منحصر به فردی دارد و امیدواریم در نهایت آثار خوبی در این کارگاه خلق شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد