درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:49   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37203صفحه نخست » چهارشنبه، 1 اسفند 1397 - 15:13
اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
بنابر یک نظرسنجی (Nanos)، اکثر کانادایی‌ها معتقدند که در انتخابات آینده دولت فدرال فیس بوک تاثیرات منفی خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنابر یک نظرسنجی (Nanos)، اکثر کانادایی‌ها معتقدند که در انتخابات آینده دولت فدرال فیس بوک تاثیرات منفی خواهد داشت.
 
 به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، بنابر نظرسنجی که توسط Nanos صورت گرفته است کانادایی‌ها فکر می‌کنند فیس بوک به عنول یکی از غو‌ل‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند روی مسائل سیاسی کشورشان تاثیرگذار باشد.
 
 بر همین اساس از هر 10 کانادایی 6 نفر در این نظرسنجی گفتند که پیش‌بینی می‌کنند فیس بوک در انتخابات آینده دولت فدرال تاثیرات منفی داشته باشد.
 
 25 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر تاثیرات قطعی و 36 درصد نیز بر تاثیرات منفی محدود فیس بوک بر انتخابات دولت فدرال تاکید کردند.
 
 23 درصد شرکت‌کنندگان بر تاثیرات بینابین، 5 درصد بر تاثیرات تاحدی مثبت و فقط دو درصد به تاثیر مثبت شبکه‌های اجتماعی نظر دادند. 9 درصد از شرکت‌کنندگان نیز نظر قاطعی نداشتند.
 
 نیک نانوس ( Nik Nanos) موسس مرکز تحقیقاتی Nanos، اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی به سی تی وی گفت: «این شبکه‌های اجتماعی با توجه به گستردگی زیادی که دارند ، مورد استفاده اقشار زیادی از مردم هستند … در نتیجه پیش از این روی سایر انتخابات مانند آمریکا و برگزیت انگلیس هم موثر بوده‌اند. »
 این نظرسنجی که با کمک نشریه « گلوب اند میل » انجام شده همچنین نشان داده است که از 10 کانادایی 7 نفر فکر می‌کنند فیس بوک تاثیرات ضعیف یا خیلی ضعیفی روی رصد پلتفرم سیاسی کانادا دارد.
 
 بر اساس این نظرسنجی 38 درصد از پاسخ دهندگان بر تاثیرات خیلی ضعیف، 33 درصد بر تاثیرات خیلی ضعیف در مانیتورینگ، 15 درصد بر تاثیرات بینابین فیس بوک بر مسائل سیاسی کشور نظر دادند همچنین 5 درصد در نقطه مقابل این افراد معتقد به تاثیرات مثبت یا خیلی خوب نظر دادند و 8 درصد نیز هیچ نظری نداشتند.
 
 فیس بوک در سال 2017 یک برنامه جامع انتخاباتی برای کانادا طراحی کرد که شامل راهنمایی‌های سایبری برای محافظت نمایندگان بود. توصیه اساسی این برنامه استفاده از دو فاکتور احراز هویت و فکر کردن قبل از کلیک کردن بود.
 
 نظرسنجی Nanos همچنین نشان داده است بیشتر کانادایی‌های شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند که فیس بوک همیشه و یا بعضی اوقات در رابطه با هویت افراد نامعتبر است.
 
 سرویس امنیت اطلاعات کانادا – نگران دخالت روس ها و هکتیویست‌ها در انتخابات 2019 هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد