درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 02:54   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37197صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 5 اسفند 1397 - 08:01
5 بهترین روش برای مدیریت بحران
مریل رادر، مشاور مدیریت بحران - اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مدیریت بحران مبتنی بر پنج مرحله و روش است:


1. طرح پیش رو
این کمک خواهد کرد تا تیم های ارتباطی را برای بدترین موقعیت ها آماده سازد و به کاهش درد کمک کند، هرچند که به طور کامل آن را از بین نمی برد و این بسیار حیاتی است؛ زیرا این امکان را فراهم می کند که فضا را آرام کند.

 

برخی نکات:
- یک تیم بحرانی تشکیل دهید: یک تیم همراه با تهیه فهرست مشخصات اعضای تیم منجمله کانال های تماس مانند تلفن همراه ...
- سخنگو (ها) را تعیین کنید: چه کسی تعیین شده است و چه کسی خواهد بود که با رسانه ها و سایر مردم صحبت کند؟
- اتاق "جنگ" تشکیل دهید: تهیه یک فرایند/ جدول زمانی برای هماهنگی تیم و تعیین یک محل/ اتاق برای تیم.
- تهیه و توزیع طرح واقعی بحران با جزئیات کامل آن بین اعضای تیم.
- به روزرسانی فهرست رسانه ها.
- کانال های اجتماعی خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که کانال های اجتماعی آماده هستند.

2. حقایق را جمع کن
قبل از صدور هر گونه بیانیه، اطلاعات لازم و حقایق را جمع آوری کنید. سپس آنها را در صورت لزوم تأیید کنید. سپس این حقایق را دوباره و دوباره تایید کنید. درک کنید که نتیجه واقعیت ها و اطلاعات جمع آوری شده ممکن است منجر به تغییر رهبری شود، در نتیجه علاوه بر بحران واقعی، ممکن است لازم باشد که آماده باشید که این تغییر را انجام دهید.


3. مخاطبان خود را به یاد داشته باشید
شما احتمالا تعدادی مخاطب دارید که برای اولین بار با آنها ارتباط برقرار می کنید و قطعا یک اولویت است. اولویت های مخاطبان به واسطه ماهیت بحران تعیین می شود. هر مخاطب به یک رویکرد شخصی و متناسب نیاز دارد. هر نوع عذرخواهی نوشته شده، انتشار مطبوعات، بیانیه و غیره، باید توسط تیم روابط عمومی بررسی شود.


4. اولین ارتباطات مورد نظر خود را با تفکر، شفاف و سازگار برقرار کنید
صداقت و شفافیت بسیار مهم است و همچنین عذرخواهی باید واقعی باشد. بیانیه باید شامل اقدامات مثبت انجام شده و یک جدول زمانی برای برون رفت از آن باشد. این بیانیه باید در سایت های مختلف، رسانه های اجتماعی و حتی مطبوعات  منتشر شود.

5. راه را برای تغییر مثبت باز بگذارید
اگر به درستی رفتار شود، یادگیری از طریق بحران ممکن است پایه محکمی برای تغییر مثبت و ایجاد یکپارچگی مردم باشد. حتی ممکن است یک فرصت برای ایجاد یک ادراک مثبت از سازمان باشد - تا زمانی که اخبار مربوط به بحران در یک روش موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران