درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37187صفحه نخست » سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 20:03
جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار
اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار ، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
 «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار» یک کارگاه یک روزه با رویکردی آموزشی است که برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکار، با دنیای مجازی طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 از سال 2013 میلادی علم بازاریابی دچار تحولی جدید شد. تحولی که علت اصلی آن کوچ مخاطبان هدف از فضای فیزیکی و حقیقی به دنیای مجازی و دیجیتال بود. در این دنیای جدید کسب‌وکارها باید خود را از طریق روابط عمومی و برندینگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود برای ماندن در ذهن مخاطب «تولید محتوا» آن هم از طریق فضای مجازی است. در کشور ایران نیز اکنون بازاریابی از طریق محتوا است که ضامن بقا و توسعه کسب‌وکارها شده است.
 
 مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار سامانه اخبار رسمی و محبوبه زارعی، نویسنده، پژوهشگر و چهره برگزیده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلی این کارگاه هستند، که برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و توسعه کسب‌وکارها از طریق بهبود فضای مجازی را آموزش می‌دهند.
 
 حضور در این کارگاه به تمامی صاحبان کسب‌وکارها، مدیران بازاریابی، فعالان حوزه روابط عمومی، کارآفرینان و تیم‌های استارتاپی توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد