درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:49   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37187صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 30 بهمن 1397 - 20:03
جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار
اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار ، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
 «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار» یک کارگاه یک روزه با رویکردی آموزشی است که برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکار، با دنیای مجازی طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 از سال 2013 میلادی علم بازاریابی دچار تحولی جدید شد. تحولی که علت اصلی آن کوچ مخاطبان هدف از فضای فیزیکی و حقیقی به دنیای مجازی و دیجیتال بود. در این دنیای جدید کسب‌وکارها باید خود را از طریق روابط عمومی و برندینگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود برای ماندن در ذهن مخاطب «تولید محتوا» آن هم از طریق فضای مجازی است. در کشور ایران نیز اکنون بازاریابی از طریق محتوا است که ضامن بقا و توسعه کسب‌وکارها شده است.
 
 مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار سامانه اخبار رسمی و محبوبه زارعی، نویسنده، پژوهشگر و چهره برگزیده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلی این کارگاه هستند، که برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و توسعه کسب‌وکارها از طریق بهبود فضای مجازی را آموزش می‌دهند.
 
 حضور در این کارگاه به تمامی صاحبان کسب‌وکارها، مدیران بازاریابی، فعالان حوزه روابط عمومی، کارآفرینان و تیم‌های استارتاپی توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی