درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:43   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37187صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 30 بهمن 1397 - 20:03
جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار
اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد. این کارگاه یک روزه برای مدیران و صاحبان کسب‌وکار، طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسب‌وکار ، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
 
 «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسب‌وکار» یک کارگاه یک روزه با رویکردی آموزشی است که برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و صاحبان کسب‌وکار، با دنیای مجازی طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا به‌طور مؤثری در ارتقا و توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرند.
 
 از سال 2013 میلادی علم بازاریابی دچار تحولی جدید شد. تحولی که علت اصلی آن کوچ مخاطبان هدف از فضای فیزیکی و حقیقی به دنیای مجازی و دیجیتال بود. در این دنیای جدید کسب‌وکارها باید خود را از طریق روابط عمومی و برندینگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود برای ماندن در ذهن مخاطب «تولید محتوا» آن هم از طریق فضای مجازی است. در کشور ایران نیز اکنون بازاریابی از طریق محتوا است که ضامن بقا و توسعه کسب‌وکارها شده است.
 
 مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار سامانه اخبار رسمی و محبوبه زارعی، نویسنده، پژوهشگر و چهره برگزیده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلی این کارگاه هستند، که برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی و توسعه کسب‌وکارها از طریق بهبود فضای مجازی را آموزش می‌دهند.
 
 حضور در این کارگاه به تمامی صاحبان کسب‌وکارها، مدیران بازاریابی، فعالان حوزه روابط عمومی، کارآفرینان و تیم‌های استارتاپی توصیه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی