درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37123صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 28 بهمن 1397 - 08:48
بر اساس نتایج یک تحقیق: 85 درصد متخصصان ارتباطات، تنوع را خیلی مهم می دانند
بنیاد انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) نتایج یک مطالعه اخیر را منتشر کرد که این موضوع را نشان می دهد که در حالی که 85 درصد از متخصصان ارتباطات اعتقاد دارند تنوع خیلی مهم است، اما تنها 27 درصد اعتقاد دارند که سازمانشان تنوع طلب است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||بنیاد انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) نتایج یک مطالعه اخیر را منتشر کرد که این موضوع را نشان می دهد که در حالی که 85 درصد از متخصصان ارتباطات اعتقاد دارند تنوع خیلی مهم است، اما تنها 27 درصد اعتقاد دارند که سازمانشان تنوع طلب است.


بر اساس این گزارش، افزایش فشار بر سازمان ها برای موضع گیری در خصوص مسائل اجتماعی، باعث شده آنها دوباره چگونگی همکاری در خصوص تنوع و انجام تمرین هایی در این خصوص را ارزیابی کنند.


این مطالعه بر روی 162 فعال روابط عمومی، دانشگاهیان و دانشجویان در کنفرانس بین المللی PRSA و PRSSA و کتاب های صوتی متنوع(Diverse Voices book) اجرا شد که میخواستند نتیجه این گفت و گو ها را در عمل ببینند.


برخی از نکات کلیدی عبارت بودند از:
• 85 درصد از متخصصان ارتباطات بر این باور هستند که تنوع در محل کار برای آنها بسیار مهم است.
• 27 درصد اعتقاد دارند که سازمانشان تنوع طلب است
• 45 درصد بیان نمودند اعمال مرتبط با تنوع در سازمان شان به عنوان نتیجه این گفت و گو ها پیاده سازی شده و گنجانده شده است.
• 30 درصد گفتند که گفت و گو ها در سازمان اتفاق افتاده اند اما هنوز هیچ عملی در درون سازمان صورت نگرفته است.


بر اساس نتایج، بنیاد PRSA گام هایی برای آینده پیشنهاد داده است:
• حمایت از برنامه های آموزشی در خصوص تنوع و گنجاندن آن در محل کار
• ایجاد محیطی برای دیالوگ کارمندان
• حفظ و نگهداری تجارب برای انعکاس کردن بهترین تجارب
• ایجاد استعداد های متنوع رقابتی با راهنمایی جوانان، دانشجویان و متخصصان چند فرهنگی
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد