درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37119صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 10 مرداد 1400 - 19:02
8 چیزی که باید در خصوص استراتژِی محتوای بصری بدانید
آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر زیبا و چشم نواز چگونه توجه شما را جذب می کنند؟ نزدیک به 90 درصد اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم به کمک حس دیداری است و این یک موضوع عجیب و غریب نیست. بر اساس تحقیق الکسا، عکس های سنگین رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام جزو ده سایتی هستند که بیشترین بازدید را در آمریکا دارند.
  

 



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده|پاتریک ریوز|||مترجم|سیاوش روزی|| آیا تا به حال متوجه شده اید که تصاویر زیبا و چشم نواز چگونه توجه شما را جذب می کنند؟ نزدیک به 90 درصد اطلاعاتی که ما دریافت می کنیم به کمک حس دیداری است و این یک موضوع عجیب و غریب نیست.


در ادامه می خواهیم یک سری اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم که شما باید آنها را برای ساخت یک استراتژِی محتوایی عالی بدانید:



1. بر روی فیلم های عمودی (ویدئو هایی که با گوشی به صورت عمودی گرفته می شوند) تمرکز کنید.


بر اساس تحقیق استاتیستا (Statista)، بالغ بر 52 درصد از صفحات جهانی وب توسط گوشی های هوشمند در سال 2018 بازدید شدند. مردم بیشتر علاقه مندند تا به صورت فعالانه از گوشی های خود استفاده کنند پس این دلیلی است برای اینکه محتواهای بصری را با دستگاه های موبایل تطبیق دهیم.

 

 

 



2. از محتوای ویدئوی گسترده برای برند خود استفاده کنید


مطالعه آی ویو (Eyeview) نشان داد که ویدئوهای دیده شده در صفحه ورود به 86 درصد افزایش پیدا کرده است. اما شرکت های هوشمند ویدئوهای ساده تولید نخواهند کرد. تنها راه برای اینکه در مرکز توجه قرار گیرید این است که ویدئوهای سریالی عمیق و اصیل تولید کنید.



3. محتوای بصری خود را خاص کنید


هر چند محتوای های بصری، شهرت قابل توجهی را بدست آوردند، ولی مردم هنوز به دنبال اطلاعات کمک کننده بر روی اینترنت هستند.

 

اینفوگرافیک ها، جداول مرتبط با عکس های زمینه و تصاویر، همه این ها کمک می کنند تا خواننده اطلاعات موجود در متن را راحت تر متوجه شود. محتوای بصری خود را خاص کنید.

 

 

 

 

4. محتوای بصری خود را شخصی سازی کنید


برای اینکه ارتباط برند خود را بب مشتریان آینده نزدیکتر کنید، باید درک کنید که مخاطبانتان به چه چیزی نیاز دارند و تصویری را که بازتاب کننده ارزش و عادات و سبک زندگی آنهاست بسازید. این روش می تواند به طور قابل توجهی شانس شما را برای موفقیت در کارتان افزایش دهد.

 

 

 


5. آگاهی اجتماعی و زیست محیطی را به محتوا اضافه کنید


بر اساس گزارش فوربس، مشتریان برای برندهای پایدار آمادگی دارند. امروز، پایداری مهمتر از مراقبت از محیط اطراف است. برند باید آگاهی خودش را از مشکلات محیط های اجتماعی و اقتصادی نشان دهد و آگاهی را در میان مخاطبان بالا ببرد.

 

 

 

6. از داستان های مصور استفاده کنید


برندها و شرکت ها می توانند از مصور سازی توسط عکس ها، انیمیشن ها و ویدئوهای کوتاه برای گفتن داستان شان استفاده کنند. این مهم است که از محتوای مصور استفاده کنید تا به ارزش برند خود بیافزایید.

 

 


 


7. سعی کنید یک طراحی غیر معمول داشته باشید


ذهن مردم از اطلاعات و تصاویر پر شده است و این دلیلی است که شرکت ها باید روش های طراحی جدید را در نظر داشته باشند. مشهورترین راه ها اینها هستند: تلفیق نقاشی های کلاسیک در دنیای مدرن؛ گرافیک سه بعدی؛ تصاویر و غیره.

 

 



8. استفاده از واقعیت افزوده در حال افزایش است


توصیه می‌کنیم که چشم و گوش خود را برای نوآوری‌های جدید در فضای واقعیت افزوده بازکنید. واقعیت افزوده به‌صورت فعالانه در بازی‌ها و ویدئوها و برنامه‌ها استفاده ‌شده است. به لطف دستگاه‌های موبایل جدید، واقعیت افزوده جزئی از طراحی خواهد شد.

 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 



 





 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد