درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:04   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37107صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 12:13
ربات‌ها با مهارت‌های دیجیتالی به کمک پزشکان می‌آیند
90 درصد مشاغل موسسه «خدمات ملی بهداشتی» موسوم بهNHS در بریتانیا طی 20 سال آینده با مهارت‌های دیجیتالی انجام می‌شود. ربات‌ها، هوش مصنوعی و سخنگویان هوشمند مسئولیت‌های بسیار پزشکان را از دوششان بر می‌دارند تا بتوانند وقت بیشتری را به بیماران اختصاص بدهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| 90 درصد مشاغل موسسه «خدمات ملی بهداشتی» موسوم بهNHS در بریتانیا طی 20 سال آینده با مهارت‌های دیجیتالی انجام می‌شود. ربات‌ها، هوش مصنوعی و سخنگویان هوشمند مسئولیت‌های بسیار پزشکان را از دوششان بر می‌دارند تا بتوانند وقت بیشتری را به بیماران اختصاص بدهند.

بر اساس گزارش مترونیوز بریتانیا، سه‌شنبه 12 فوریه 2019، اریک توکول، استاد دانشگاه آمریکایی از به کارگیری
روبات‌ها و هوش مصنوعی برای کمک به پزشکان خبر داد.

اما برخی معتقدند ربات‌ها ممکن است جای اشتغال افراد را بگیرند در حالی‌که این هوش‌های مصنوعی در واقع به پزشکان و بقیه صاحبان پیشه پیراپزشکی کمک می‌کنند تا بتوانند وقت بیشتری با بیماران سپری کنند تاکنون از دو ربات به نام‌های سیری و الکسا برای مراقبت استفاده شده است.

هر چند استفاده از این سبک تکنولوژی به خاطر خطاهای احتمالی تا کنون به کندی پیش رفته است، اما پیشرفت‌ها در این تکنولوژی می‌تواند قدم‌های ارزشمندی در پزشکی پیش رو بگذارد و باعث شود تا پزشکان وقت بیشتری را صرف تمرکز روی بیماران کنند.

مشاهدات نشان داده که این تکنولوژی می‌تواند در سال، 5/7 میلیون ساعت از زمان سپری شده هر پزشک معالج در بریتانیا را صرفه‌جویی کند.

هوش مصنوعی حتی می‌تواند با بیماران صحبت کند و در مواردی برای کاهش درد بیماران و استرس به آنها کمک کند. همچنین می‌توان این تکنولوژی را برای تفسیر تصاویر اسکن‌های آسیب‌شناسی و افزایش دقت تشخیص استفاده کرد.

همچنین قابلیت رویارویی با بیماری‌هایی مثل سرطان و مدیریت یا کنترل دیگر مشکلات مثل دیوانگی از برنامه‌های این کادر پزشکی است.

امکان ویرایش ژن‌ها به درمان بیماری‌های نادر کمک خواهد کرد و انجام این کار نیاز به نیروی پزشکی مسلط به علم دیجیتالی دارد.

مسئولین NHS همچنین اعلام کردند، ربات‌ها به راحتی صدای انسان را تقلید می‌کنند، بنابراین هنگام صحبت با آنها حواستان جمع باشد زیرا دارید با یک ربات صحبت می‌کنید نه انسان.

دقت و صحت کامل پردازشگرهای این سیستم هوش مصنوعی باید کاملا ثبت شود تا بیماران اطمینان کامل داشته باشند.

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی