درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 09:29   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37096صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 01:50
رویکردی نوین در صنعت بیمه/طرح "مهر دانا" چگونه نیازهای بیمه‌ای مردم را پوشش می‌دهد؟
مشارکت بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای خدمت‌رسانی به مردم
فعالیت‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای در ایران اگر چه نسبت به چند سال گذشته از رشد و توسعه بیشتری برخوردار شده، با این حال سنتی بودن بافت جامعه و محرومیت فرهنگی مردم، مهم‌ترین عامل در عدم پذیرش برخی از مزایای اجتماعی بیمه محسوب می‌شود، لذا برای تکمیل گستره آن، فرهنگ‌سازی یک ضرورت به شمار می‌رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فعالیت‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای در ایران اگر چه نسبت به چند سال گذشته از رشد و توسعه بیشتری برخوردار شده، با این حال سنتی بودن بافت جامعه و محرومیت فرهنگی مردم، مهم‌ترین عامل در عدم پذیرش برخی از مزایای اجتماعی بیمه محسوب می‌شود، لذا برای تکمیل گستره آن، فرهنگ‌سازی یک ضرورت به شمار می‌رود.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، یکی از معیارهای توسعه در جوامع امروزی، رشد صنعت بیمه و گسترش ضریب نفوذ آن در میان اقشار مختلف جامعه است که این مهم در گروی استقرار فرهنگ مناسب در جامعه و اطلاع رسانی گسترده از خدمات و مزایای آن به مردم و افکار عمومی است.


شرکت بیمه دانا به عنوان دومین شرکت بزرگ بیمه خصوصی در کشور علاوه بر ایفای رسالت و مسوولیت‌های اجتماعی خود، همواره از ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود به منظور گسترش ضریب نفوذ بیمه و فرهنگ‌سازی و فراهم کردن آرامش و آسایش مردم و بیمه‌گذاران، برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی را در دستور کار دارد که یکی از مهم‌ترین آنها، انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.


دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا که اخیرا با حضور مرتضی اکبری همتای خود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه مذکور را امضا کردند، در باره جزییات آن که به مدت 5 سال ادامه خواهد داشت،گفت: هدف این شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای و فراهم کردن شرایط لازم برای بیمه‌گذاران و بخش گسترده‌ای از جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برای دریافت تسهیلات مالی از این بانک است.


وی افزود: طبق تفاهم‌نامه به عمل آمده، جامعه هدف این طرح از این پس می‌توانند بدون پیش پرداخت، کارمزد و ضامن، تسهیلات مالی از این بانک دریافت کرده و نیازهای بیمه‌ای خود مانند بیمه شخص ثالث، بدنه، حوادث انفرادی، مسوولیت و آتش‌سوزی واحدهای مسکونی خویش را تامین کنند.


« "مهر دانا" طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن قشر وسیعی از جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و می‌توانند بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.


در این تفاهم‌نامه مشتریان برای خرید بیمه‌نامه ابتدا به نمایندگی‌های بیمه دانا مراجعه می‌کنند و نمایندگی براساس فرمت اعلامی بانک و از طریق وب سرویس، اطلاعات آنان را پس از اخذ استعلام‌های مربوطه، برای دریافت تسهیلات معرفی و اقدام می‌کنند.»



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  روابط عمومی یا تبلیغات چی؟!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی