درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:07   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37093صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 00:32
رکوردشکنی مالی توییتر
با وجود کاهش تعداد کاربران فعال ماهانه توئیتر، میزان درآمد این شبکه اجتماعی در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ روندی صعودی داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با وجود کاهش تعداد کاربران فعال ماهانه توئیتر، میزان درآمد این شبکه اجتماعی در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ روندی صعودی داشته است.
 
 به گزارش زومیت، براساس اطلاعات منتشرشده در جدیدترین گزارش مالی توییتر، کاهش کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی همچنان ادامه دارد، اما در نقطه مقابل، تعداد کاربرانی که امکان کسب درآمد از آنها وجود دارد در حال افزایش است. به ادعای جک دورسی، مدیرعامل توییتر، افزایش تعداد کاربران درآمدزای توییتر موفقیت راهبرد درازمدت این مجموعه را نشان می دهد.
 
 رکوردشکنی مالی توییتر
 در آخرین فصل ۲۰۱۸، تعداد کاربران فعال ماهانه توییتر به ۳۲۱ میلیون نفر رسید؛ در حالی که در مدت مشابه سال گذشته، تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی ۳۳۰ میلیون نفر بوده است. کاهش کاربران فعال این شبکه اجتماعی پیش از این توسط کارشناسان پیش بینی شده بود و مسئله غیرمنتظره ای نیست.
 
 در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ هم تعداد کاربران توییتر به ۳۲۶ میلیون نفر کاهش یافته بود که کاهش تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی طی دو دوره متوالی را نشان می دهد. دلیل اصلی چنین مسئله ای، قوانین اتحادیه اروپا برای محافظت از داده های کاربران (موسوم به GDPR) و ادامه تحقیقات برای حفظ سلامت و امنیت در شبکه اجتماعی توییتر است.
 
 تعداد کاربران درآمدزای توییتر رو به افزایش است
 توییتر پس از سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۹، به جای اعلام تعداد کاربران فعال ماهانه، تعداد کاربران درآمدزای روزانه این پلتفرم را گزارش می کند. تعریف توییتر از «کاربران درآمدزای روزانه» آن دسته از کاربرانی است که در ساعات مختلف روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن های توییتر از این پلتفرم استفاده می کنند و امکان نمایش تبلیغات برای آنها وجود دارد.
 
 براساس گزارش ارائه شده توسط توییتر، در سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۸، تعداد کاربران درآمدزای روزانه این پلتفرم اجتماعی ۱۲۶ میلیون نفر بود. هرچند پیش از این توییتر تعداد کاربران فعال روزانه خود را اعلام نمی کرد، اما طی دوره های مالی گذشته ادعا می کرده که تعداد این دسته از کاربران رو به فزونی است. در نمودار پایین می توانید روند افزایش تعداد کاربران درآمدزای روزانه این شبکه از سه ماهه پایانی ۲۰۱۷ تا سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ را مشاهده کنید.
 
 در حال حاضر به درستی مشخص نیست که چه تعداد از کاربران فعال روزانه توییتر تبلیغات نمایش داده شده توسط این شبکه اجتماعی را مشاهده نمی کنند و در دسته کاربران درآمدزا قرار نمی گیرند؛ برای مثال، براساس توییت منتشرشده توسط معاون بخش ارتباطات توییتر، کاربرانی که از TweekDeck استفاده می کنند در دسته کاربران درآمدزا قرار نمی گیرند. ند ساگال، مدیر بخش مالی این شبکه اجتماعی هم در زمان ارائه گزارش مالی به این مسئله اشاره کرد که آمار ارائه شده توسط توییتر در رابطه با کاربران درآمدزای روزانه این مجموعه ممکن است با ارقام ارائه شده توسط دیگر شرکت ها قابل مقایسه نباشند.
 
 درآمد توییتر افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد
 در عین حال، درآمد توییتر در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ به ۹۰۹ میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش ۲۴درصدی در مقایسه با سال گذشته است. کارشناسان پیش بینی کرده بودند که درآمد توییتر در سه ماهه پایانی ۲۰۱۸ تنها ۸۶۸.۱ میلیون دلار خواهد بود و درآمد ۹۰۹ میلیون دلاری به مراتب بالاتر از این پیش بینی ها به حساب می آید.
 
 بخش اعظم درآمد توییتر از تبلیغات حاصل می شود و در آخرین گزارش مالی هم درآمد حاصل از تبلیغات ۷۹۱ میلیون دلار بود؛ تبلیغات ویدئویی هم در میان انواع مختلف تبلیغات، سریع ترین رشد را داشته اند. درنهایت، درآمد خالص توییتر براساس معیارهای پذیرفته شده حسابداری در ایالات متحده، معادل ۲۵۵ میلیون دلار بوده است.
 
 جک دورسی، مدیرعامل توییتر در رابطه با درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۸ می گوید:
 وضعیت مالی توییتر در سال ۲۰۱۸ گواهی بر موفقیت راهبرد درازمدت ما است. تلاش های ما برای افزایش سلامت توییتر نتایج مهمی را با خود به همراه داشته اند. ویژگی های جدید نظیر کلید جابه جایی بین جدیدترین و مرتبط ترین توییت ها هم مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند.
 
 ما در حالی به سال ۲۰۱۹ وارد می شویم که معتقدیم با تبدیل توییتر به سرویسی سالم تر و گفت وگومحور، می توانیم عملکرد قدرتمندانه تری داشته باشیم.
 
 توییتر به سهامداران هشدار داده که ممکن است در سه ماهه آتی درآمد این مجموعه به مبلغی در حدود ۷۱۵ الی ۷۷۵ میلیون دلار کاهش پیدا کند. همین هشدار یکی از دلایل افت ارزش سهام توییتر پیش از گشایش بازار بود.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی