درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:02   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37086صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 بهمن 1397 - 10:50
دوره آموزشی تشریفات در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی برگزار می شود
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: دوره آموزشی اصول تشریفات در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه 24 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: دوره آموزشی اصول تشریفات در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه 24 بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس تقی زاده در این خصوص افزود: این دوره آموزشی به همت انجمن روابط عمومی استان کرمان و با همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل فنی و حرفه ای و شرکت گل گهر به مدت یک روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر برگزار می شود.
 
 نایب رئیس انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: مدرس این دوره دکتر احمد یحیایی ایله ای مدرس دانشگاه، نویسنده کتاب های اصول و آداب تشریفات و مدیریت تشریفات است که به میزان 24 ساعت به شکل نظری و کار تحقیقی در کرمان برگزار می شود.
 
 وی خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این دوره ارتقا دانش و مهارت های تشریفات در روابط عمومی دستگاههای اجرایی، قضایی، نهادهای دولتی و عمومی در سطح استان، فرمانداری ها و شهرداری ها است تا مقوله تشریفات در روابط عمومی ها جدی تر و علمی تر شود.
 
 مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی به برگزاری دوره تشریفات در روابط عمومی است اشاره کرد و تصریح کرد: آگاهی از شیوه ها و پروتکل های تشریفات در سمینارها، همایش ها، دیدارها، سفرها، ملاقات ها و جلسات بویژه در عصر کنونی اهمیتی دوچندان یافته است.
 
 وی ساماندهی و مدیریت تشریفات را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: اجرای اصول علمی و صحیح تشریفات، منجر به برنامه ریزی بهتر، رضایت افزونتر و ارتباطات موثر می شود.
 
 تقی زاده تاکید کرد: نظارت و صدور گواهینامه از سوی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود و شرکت در این دوره با توجه به حمایت مالی ادارات کل روابط عمومی استانداری، اداره کل فنی و حرفه ای و شرکت‌ گل گهر بدون هزینه بوده و صرفاً چنانچه فردی علاقه مند به اخذ گواهینامه معتبر از مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشد باید هزینه گواهینامه را به مرکز آموزش پرداخت کند.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی