درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:13   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37084صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 23 بهمن 1397 - 10:48
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن گزارش داد: دغدغه‌های مخاطبان بانک مسکن در دی‌ماه
مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در دی‌ماه علاوه بر پاسخ به پرسش‌های پرتکرار در حوزه تسهیلات، به ابهامات و پرسش‌ها درباره ماه ‌شمار شدن سود سپرده‌های بانکی نیز پاسخ دادند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در دی‌ماه علاوه بر پاسخ به پرسش‌های پرتکرار در حوزه تسهیلات، به ابهامات و پرسش‌ها درباره ماه ‌شمار شدن سود سپرده‌های بانکی نیز پاسخ دادند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، بر اساس تازه‌ترین گزارش آماری از مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call Center) طی یک ماهه دی امسال 10 هزار و 634 تماس با مرکز ارتباط با مشتریان برقرار شده که این رقم نسبت به آمار تماس‌های تلفنی در آذر ماه 24 درصد رشد داشته است.


حدود 25 درصد از پرسش‌های شهروندان در تماس با این مرکز مربوط به جزییات ضوابط پرداخت تسهیلات از محل صندوق پس‌انداز یکم در حالت زوجین و انفرادی بوده است. طبعا با توجه به اینکه تسهیلات مذکور ارزان‌ترین و به‌ صرفه‌ترین نوع تسهیلات در شبکه بانکی محسوب می‌شود، تقاضا برای دریافت آن قابل توجه است و اولویت بسیاری از متقاضیان تسهیلات این است که در صورت امکان برای صرف زمان دوره سپرده‌گذاری، از این نوع تسهیلات برای خانه ‌دار شدن استفاده کنند.

 

جزییات پرداخت تسهیلات بدون سپرده از محل اوراق مسکن برای خرید یا به عنوان جعاله مسکن تا سقف 20 میلیون تومان با سود 18 درصد و بازپرداخت 5 ساله در رتبه دوم پرتکرارترین پرسش‌های مطرح شده در تماس‌های تلفنی بوده است. سقف این تسهیلات در شهرهای مختلف، تضامین مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات، مبلغ قسط و نرخ سود از جمله مواردی بود که در سوالات شهروندان به آنها اشاره شد.سایر موضوعات تسهیلاتی همچون نحوه انتقال مانده بدهی به غیر در زمان فروش خانه و ضوابط آن و نیز تعویض وثیقه ملکی (حفظ تسهیلات در زمان تبدیل به احسن ملک برای تسهیلات‌گیرنده از طریق تغییر وثیقه ملکی و ارایه سند خانه جدید) از دیگر مواردی بود که در زمره سوالات پرتکرار تماس‌گیرندگان قابل دسته‌بندی است.

 

با توجه به فراهم شدن امکان انتقال مانده بدهی تسهیلات بدون الزام به واریز یکجای 10 درصد از مانده بدهی در ایام دهه فجر، برخی از تماس‌گیرندگان درباره مدت زمان اجرا و کم و کیف این طرح نیز سوالاتی را مطرح کردند.برخی از مشتریان بانک مسکن نیز در این تماس‌ها انتقاداتی نسبت به ماه‌ شمار شدن حساب‌های کوتاه مدت داشتند که کارشناسان مرکز با توضیح درباره پایبندی بانک مسکن به ضوابط بالادستی بانک مرکزی در این خصوص، آنها را در جریان علت این تغییرات قرار دادند.

 

موضوع تمدید تسهیلات 10 میلیون تومانی بدون سپرده با نرخ سود 18 درصد و بازپرداخت 5 ساله که نیازی به خرید اوراق ندارد نیز سوال تسهیلاتی دیگری بود که در تماس‌ها مطرح شد.درخواست افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن و نیز درخواست بالا بردن سقف سنی ساختمان که مجاز به دریافت تسهیلات از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم است نیز همچون ماه‌های گذشته در زمره پیشنهادهای پرتکرار مطرح شده در تماس‌ها بود.

 

در حال حاضر سقف سنی آپارتمان‌هایی که متقاضیان مسکن مجاز به دریافت تسهیلات یکم برای خرید آنها هستند، 15 سال تعیین شده که از زمان صدور پروانه محاسبه می‌شود، این در حالی است که مشتریان بانک مسکن خواستار افزایش این سقف سنی به 20 سال مشابه تسهیلات از محل اوراق تسه هستند تا به این ترتیب بتوانند با استفاده از تسهیلات مذکور، خرید مناسب‌تری در میان آپارتمان‌های سالخورده عرضه شده در بازار مسکن انجام دهند.به گزارش هیبنا، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می‌توانند همه روزه از ساعت 7:30 تا 16 و پنج‌شنبه‌ها تا ساعت 13 با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می‌توانند ‌با شماره 02161088 تماس بگیرند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی