درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 19:29   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟

  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


ادامه ادامه مطلب دو

با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟

  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
  نسخ قدیمی همراه بانک ملی از نیمه اردیبهشت ماه غیرفعال می شوند
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
  مدیرعامل بانک رفاه در دیدار با استاندار لرستان: پیگیری برای رفع مشکلات هموطنان سیل زده به جد دنبال می‌شود
  امهال تسهیلات بانک رفاه برای کشاورزان آسیب دیده از سیل
  پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت قائم(عج)
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37081صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 23 بهمن 1397 - 10:45
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن: اینترنت‌بانک مسکن به امکان «حسابداری شخصی» مجهز شد
ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ساسان شیردل از راه اندازی یک سرویس ارزش افزوده جدید در اینترنت‌بانک مسکن در حوزه کنترل درآمد-هزینه شخصی از سوی مشتریان خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، ساسان شیردل،مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، با تاکید بر اینکه یکی از وظایف بانک مسکن، ارایه سرویس هایی است که مشتریان بتوانند به راحتی در حوزه های مالی فعالیت کرده و انواع خدمات پرداخت، گزارش‌گیری و نظایر آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده ترین و البته امن ترین صورت دریافت کنند، افزود: از این رو حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن برای ارایه یک سرویس ارزش افزوده به مشتریان برنامه ریزی و آن را اخیرا در سامانه اینترنت‌ بانک مسکن پیاده کرده است که به واسطه آن مشتریان می توانند بر سبد درآمد – هزینه های خود نظارت و کنترل داشته باشند.


وی با بیان اینکه ارایه سرویس های ارزش افزوده به منظور تقویت ارتباط با مشتریان و پاسخ به نیازهای آنها یکی از سیاست های اصلی بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: سرویس جدیدی که چندی پیش به اینترنت‌ بانک مسکن افزوده شده و اکنون برای مشتریان قابل استفاده است، در واقع به نوعی یک سیستم حسابداری شخصی است که به مشتریان بانک مسکن کمک می کند به سادگی تراکنش‌های خود و میزان دریافتی و پرداختی حساب‌شان را کنترل کنند.

 

به گفته شیردل، در این سرویس امکانی وجود دارد که هر تراکنش بانکی انجام شده بر اساس نوع آن به شکل هوشمند به جداول درآمد و هزینه مشتری بانک منتقل می‌شود و می‌توان در هر زمان، سرجمع درآمدها و هزینه‌ها را مشاهده کرد.وی با بیان اینکه این سرویس یک بسته ویژه برای مدیریت کامل تمام درآمدها و هزینه‌های فرد که از طریق حساب بانک مسکن انجام می‌شود، است، به مشتریان بانک مسکن توصیه کرد با فعال سازی اینترنت‌بانک خود از این امکان بهره‌مند شوند.

 

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای توسعه این سرویس نیز خبر داد و گفت: طبعا این سرویس یک سیر بلوغ را در ماه‌های آتی طی خواهد کرد و امکانات آن پس از گذشت مدتی از زمان بهره‌برداری و کسب بازخورد از مشتریان، تقویت خواهد شد.شیردل از کاربران اینترنت‌ بانک مسکن دعوت کرد ضمن استفاده از این سرویس جدید و جذاب، انتقادها، پیشنهادها و ایده‌های خود برای بهبود آن را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call Center) به شماره «02161088» در میان بگذارند.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی