درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:32   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37078صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:16
ساز و کاری برای کمک به کارآفرینان
نقش شتاب دهنده ها در کسب و کارهای نوپا
چند سالی که استارت آپ ها در سطح جهانی تبدیل به یک کسب و کار چندین میلیون دلاری شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چند سالی که استارت آپ ها در سطح جهانی تبدیل به یک کسب و کار چندین میلیون دلاری شده اند.

این درآمدزایی تا آنجا رسیده است که شرکت های بزرگ در کشورهای مختلف دنیا بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده اند و در رقابت با یکدیگر در تلاشند تا سهم بیشتری از این بازار را به دست آورند. این هم از این قاعده مستثنی نبوده است. چراکه، در ایران نیز کارآفرینان خیلی سریع توانستند خود را با موج جهانی استارتاپ همراه سازند.

با گسترش فعالیت های استارت آپ ها مفهومی به نام شتاب دهنده ها نیز مطرح شدند. شتاب دهنده ها شرکت هایی هستند که از ابتدای کار یک استارتاپ آن را تحت پوشش خود در می آورند. این مجموعه ها در ابتدا شرکت کنندگان را برای مدتی کوتاه مورد بررسی قرار می دهند و سپس ایده های برگزیده را از میان آن ها گلچین می کنند.

البته شتاب دهنده ها درسال 2005 میلادی در بریتانیا پا به دنیا گذاشتند. Y Combinator اولین شتاب دهنده ای بود که در کمبریج انگلستان خود را به دنیای استارت آپ ها معرفی کرد و بعد از آن شرکت های دیگری نیز به عنوان شتاب دهنده فعالیت خود را آغاز کردند. از سال ۱۳۹۳ نیز شتاب دهنده ها در ایران فعالیت خود را آغاز کردند.

هر شتاب دهنده برای فعالیت‌هایی که در راستای حمایت از استارت آپ ها انجام می دهد دارای ساز و کارهایی است که انتخاب اولیه، آماده‌سازی، دوره‌ی شتاب و معرفی به سرمایه‌گذار به طور معمول در همه آنها مشترک است.

تعریف شتابدهنده:
بر اساس این گزارش، دنیای امروز، دنیای کارآفرینان و افراد خوشفکری است که با دیدگاه های منحصر به فرد خود و با انرژی و پشتکار زیاد و عزم جدی ایده های نوآورانه شان را عملی کرده و قصد دارند با توانایی های خود دنیا را به چیزی بهتر از آنچه هست تغییر دهند.

از این رو، این کارآفرینان به فضای فیزیکی، فکری و فرهنگی برای پرورش و حمایت از استارتاپ های نوآورانه شان نیاز دارند تا بتوانند به اهدافشان برسند. البته در این مسیر طولانی و پرپیچ و خم مشکلات عدیده ای وجود دارد.

اینجاست که شتاب دهنده ها وارد عمل می شوند. شتاب دهنده ها در واقع یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه و دانش بنیان است که با هدف کمک به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش، اگرچه، تنها راه رسیدن به موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار با ارزش، شتاب دهنده ها نیستند اما اینگونه به نظر می رسد که توجه به اهمیت آنها بسیار قابل توجه باشد. چراکه در واقع شتاب دهنده ها باید شامل نکات و ساختاری باشند که با وجود آنها پتانسیل ارائه خدمات به استارت آپ ها را داشته باشند و در چنین شرایطی است که می توانند به کارآفرینان کمک کنند تا به درستی به سوی موفقیت شتاب بگیرند.
 

منبع: سیناپرس
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی