درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:07   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37078صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:16
ساز و کاری برای کمک به کارآفرینان
نقش شتاب دهنده ها در کسب و کارهای نوپا
چند سالی که استارت آپ ها در سطح جهانی تبدیل به یک کسب و کار چندین میلیون دلاری شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چند سالی که استارت آپ ها در سطح جهانی تبدیل به یک کسب و کار چندین میلیون دلاری شده اند.

این درآمدزایی تا آنجا رسیده است که شرکت های بزرگ در کشورهای مختلف دنیا بر روی این موضوع سرمایه گذاری کرده اند و در رقابت با یکدیگر در تلاشند تا سهم بیشتری از این بازار را به دست آورند. این هم از این قاعده مستثنی نبوده است. چراکه، در ایران نیز کارآفرینان خیلی سریع توانستند خود را با موج جهانی استارتاپ همراه سازند.

با گسترش فعالیت های استارت آپ ها مفهومی به نام شتاب دهنده ها نیز مطرح شدند. شتاب دهنده ها شرکت هایی هستند که از ابتدای کار یک استارتاپ آن را تحت پوشش خود در می آورند. این مجموعه ها در ابتدا شرکت کنندگان را برای مدتی کوتاه مورد بررسی قرار می دهند و سپس ایده های برگزیده را از میان آن ها گلچین می کنند.

البته شتاب دهنده ها درسال 2005 میلادی در بریتانیا پا به دنیا گذاشتند. Y Combinator اولین شتاب دهنده ای بود که در کمبریج انگلستان خود را به دنیای استارت آپ ها معرفی کرد و بعد از آن شرکت های دیگری نیز به عنوان شتاب دهنده فعالیت خود را آغاز کردند. از سال ۱۳۹۳ نیز شتاب دهنده ها در ایران فعالیت خود را آغاز کردند.

هر شتاب دهنده برای فعالیت‌هایی که در راستای حمایت از استارت آپ ها انجام می دهد دارای ساز و کارهایی است که انتخاب اولیه، آماده‌سازی، دوره‌ی شتاب و معرفی به سرمایه‌گذار به طور معمول در همه آنها مشترک است.

تعریف شتابدهنده:
بر اساس این گزارش، دنیای امروز، دنیای کارآفرینان و افراد خوشفکری است که با دیدگاه های منحصر به فرد خود و با انرژی و پشتکار زیاد و عزم جدی ایده های نوآورانه شان را عملی کرده و قصد دارند با توانایی های خود دنیا را به چیزی بهتر از آنچه هست تغییر دهند.

از این رو، این کارآفرینان به فضای فیزیکی، فکری و فرهنگی برای پرورش و حمایت از استارتاپ های نوآورانه شان نیاز دارند تا بتوانند به اهدافشان برسند. البته در این مسیر طولانی و پرپیچ و خم مشکلات عدیده ای وجود دارد.

اینجاست که شتاب دهنده ها وارد عمل می شوند. شتاب دهنده ها در واقع یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه و دانش بنیان است که با هدف کمک به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوپا فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش، اگرچه، تنها راه رسیدن به موفقیت در راه اندازی یک کسب و کار با ارزش، شتاب دهنده ها نیستند اما اینگونه به نظر می رسد که توجه به اهمیت آنها بسیار قابل توجه باشد. چراکه در واقع شتاب دهنده ها باید شامل نکات و ساختاری باشند که با وجود آنها پتانسیل ارائه خدمات به استارت آپ ها را داشته باشند و در چنین شرایطی است که می توانند به کارآفرینان کمک کنند تا به درستی به سوی موفقیت شتاب بگیرند.
 

منبع: سیناپرس
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی