درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 - 12:55   

شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد

  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد


ادامه ادامه مطلب یک

«مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد

  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رئیس هیات مدیره بیمه دانا: طرح مهر دانا موجب تقویت شاخص‌های اقتصادی کشور می‌شود
  بازوند در دیدار با مجموعه روابط عمومی استانداری کرمانشاه: اطلاع‌رسانی دستاوردها موجب امیدواری مردم می‌شود
  معاون سخنگوی کاخ‌سفید هم استعفا داد
  مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی: برای برقراری ارتباط موثرتر با جامعه هدف نیازمند یاری هنرمندان هستیم
  دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی: روابط عمومی ها منعکس کننده خواسته های مردم به مسئولان باشند
  سه مرحله مدیریت بحران
  اعتقاد اکثر کانادایی‌ها بر تاثیرات منفی فیس بوک در انتخابات فدرال
  شیوه ارتباطی جالب و جدید استاندار یزد
  آمازون در 2 سال گذشته هیچ مالیاتی در آمریکا پرداخت نکرده است
  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه قم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37068صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 11:00
تبلیغات بخشی از روابط عمومی است
یک مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: تبلیغات بخشی از روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: تبلیغات بخشی از روابط عمومی است.


به گزارش شارا، رامین مشایخی در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد افزود: خیلی از کارشناسان معتقدند که روابط عمومی و تبلیغات شانه به شانه کنار هم در زیرمجموعه بحث ترویج محصول یا برنده مطرح می شود و در برابر گروه دیگری نیز اعتقاد دارند تبلیغات زیر مجموعه روابط عمومی است یا برعکس.


وی اظهارداشت: تبلیغات طبق معمول استفاد از رسانه برای انتقال یک پیام با هدف افزایش فروش و سهم بازار در مقابل دریافت وجه صورت می گیرد اما روابط عمومی دانشی که می تواند از رسانه های مختلف به جهت برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبان استفاده و سرمایه اجتماعی خود افزایش دهد و همینطور مشتری را آگاه تر تا در انتها مجاب شود محصول و برنده خاصی را انتخاب کند.


این مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: استفاده از رسانه یکی از شباهت های اساسی و بزرگ تبلیغات با روابط عمومی است.


وی افزود: این شباهت گاهی افراد را به اشتباه می اندازد که بجای هم از مقوله تبلیغات و روابط عمومی استفاده می کنند.


مشایخی ضمن اشاره به اینکه شرکت ها طبق معمول بی بهره از ظرفیت فوق العاده روابط عمومی هستند، اظهارداشت: متاسفانه روابط عمومی در برخی از شرکت ها و سازمان ها در حد پیام های تبریک و تسلیت، مناسبت ها و همینطور برگزاری های مراسم های خاص خلاصه می شود در صورتیکه این مقوله کاربردهای خیلی جدی تری نیز دارد.


وی در ادامه ضمن اشاره به تفاوت های عمده تبلیغات و روابط عمومی به رادیو اقتصاد گفت: روابط عمومی دو سویه و تبلیغات یک سویه است.


این مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار افزود: افراد در تبلیغات فقط بیان کننده و هیچ پاسخ و بازخوردی از مخاطبان خود دریافت نمی کنند اما روابط عمومی تقابلی دو طرفه است.


وی به رادیو اقتصاد اظهارداشت: هزینه تفاوت دیگر بین تبلیغات و روابط عمومی است به عبارتی تبلیغات هزینه بسیار زیادی دارد اما در روابط عمومی این چنین نیست.


مشایخی یادآورشد: اغراق و حتی رد شدن از برخی خط قرمزها در فضای انتقال پیام در تبلیغات مشاهده می شود در صورتیکه در روابط عمومی باید تمام تمرکز خود را معطوف تا انتقال پیام ها به شکل صحیح و اخلاق مدارانه در چهارچوب ارزش ها باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «مدیریت دولتی» در ایران دوران ساسانیان


  آغاز فرایند تدوین سند جامع شیوه اقدام مشترک روابط عمومیها در زمان بحران


  سازمان نهضت سواد رسانه‌ای تشکیل شود


  انتصاب تیم رسانه‌ای در کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ


  رئیس روابط عمومی قوه قضائیه پس از 10 سال تغییر می کند


  پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر


  سلسله نشست های تخصصی پدافند رسانه ای فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود


  رسانه های خراسان رضوی برای گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی همدل شدند


  معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور: ‌ایمنی پدافندی نیروگاه اتمی بوشهر با استاندارد‌های جهانی برابری می‌کند


  ال جی: به جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی