درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:43   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37068صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 11:00
تبلیغات بخشی از روابط عمومی است
یک مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: تبلیغات بخشی از روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: تبلیغات بخشی از روابط عمومی است.


به گزارش شارا، رامین مشایخی در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد افزود: خیلی از کارشناسان معتقدند که روابط عمومی و تبلیغات شانه به شانه کنار هم در زیرمجموعه بحث ترویج محصول یا برنده مطرح می شود و در برابر گروه دیگری نیز اعتقاد دارند تبلیغات زیر مجموعه روابط عمومی است یا برعکس.


وی اظهارداشت: تبلیغات طبق معمول استفاد از رسانه برای انتقال یک پیام با هدف افزایش فروش و سهم بازار در مقابل دریافت وجه صورت می گیرد اما روابط عمومی دانشی که می تواند از رسانه های مختلف به جهت برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبان استفاده و سرمایه اجتماعی خود افزایش دهد و همینطور مشتری را آگاه تر تا در انتها مجاب شود محصول و برنده خاصی را انتخاب کند.


این مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار گفت: استفاده از رسانه یکی از شباهت های اساسی و بزرگ تبلیغات با روابط عمومی است.


وی افزود: این شباهت گاهی افراد را به اشتباه می اندازد که بجای هم از مقوله تبلیغات و روابط عمومی استفاده می کنند.


مشایخی ضمن اشاره به اینکه شرکت ها طبق معمول بی بهره از ظرفیت فوق العاده روابط عمومی هستند، اظهارداشت: متاسفانه روابط عمومی در برخی از شرکت ها و سازمان ها در حد پیام های تبریک و تسلیت، مناسبت ها و همینطور برگزاری های مراسم های خاص خلاصه می شود در صورتیکه این مقوله کاربردهای خیلی جدی تری نیز دارد.


وی در ادامه ضمن اشاره به تفاوت های عمده تبلیغات و روابط عمومی به رادیو اقتصاد گفت: روابط عمومی دو سویه و تبلیغات یک سویه است.


این مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار افزود: افراد در تبلیغات فقط بیان کننده و هیچ پاسخ و بازخوردی از مخاطبان خود دریافت نمی کنند اما روابط عمومی تقابلی دو طرفه است.


وی به رادیو اقتصاد اظهارداشت: هزینه تفاوت دیگر بین تبلیغات و روابط عمومی است به عبارتی تبلیغات هزینه بسیار زیادی دارد اما در روابط عمومی این چنین نیست.


مشایخی یادآورشد: اغراق و حتی رد شدن از برخی خط قرمزها در فضای انتقال پیام در تبلیغات مشاهده می شود در صورتیکه در روابط عمومی باید تمام تمرکز خود را معطوف تا انتقال پیام ها به شکل صحیح و اخلاق مدارانه در چهارچوب ارزش ها باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی