درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 10:55   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37062صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 00:13
برخی اپلیکیشن‌های آیفون فعالیت‌های کاربران را بدون اجازه ثبت می‌کند
برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی اپلیکیشن‌های آیفون که به دست بزرگترین شرکت‌ها ساخته می‌شوند، فعالیت‌های کاربران را بدون اینکه از آنها اجازه بگیرند، ثبت می‌کنند.
 
 بر اساس گزارش وله به نقل از سی‌نت، جمعه 8 فوریه 2019، ایرکانادا، ایکسپدیا، هتل دات کام، سنگاپور ایرلاین، ابر کرومبی فیچ و دیگر شرکت برند همپایش به نام هالیستر از این شرکت‌های ثبت شده هستند که روز چهارشنبه در تک کراچ گزارش داده شده‌اند‌ مرتکب چنین خلافی شده‌اند.
 
 این شرکت‌ها به صورت کاملا آشکار، به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهند از تمام عملکردهای کاربران اسکرین شات بگیرند و بنابراین تمام فعالیت‌ها کنترل می‌شوند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که از شرکتی به نام گلس‌باکس است، نرم‌افزاری دارد که به داده‌های حساسی پوشیده شده است اما این گزارش اذعان داشته است که آنالیزور اپلیکیشن ایرکانادا همیشه نمی‌تواند در زمینه ثبت اطلاعات کاربران به درستی عمل کند. طبق گفته تک‌کرانچ، برخی از شرکت‌ها اطلاعات ذخیره شده را برای گلس‌باکس می‌فرستند در حالیکه برخی دیگر از آنها، اطلاعات را برای دامین‌های شخصی خود ارسال می‌کنند. همچنین این سایت عنوان کرده، هیچ‌یک از این شرکت‌ها در قسمت قوانین حریم شخصی این نکته را ذکر نکرده‌اند که از اطلاعات اشخاص اسکرین‌شات ثبت می‌کنند.
 
 ابرکرامبی به‌تک کرانچ خاطرنشان کرد: «نرم‌افزار گلس‌باکس این اجازه را داده است که هر موضوع مربوط به مشتریان را شناسایی و ثبت کنند.»
 
 سنگاپورآنلاین طی ایمیلی که به سی‌نت فرستاد، گفت: «اطلاعات به کار رفته فقط برای مقاصد عیب‌یابی و فنی بوده است.»
 
 یکی از سخنگویان شرکت اظهار کرد: «این اطلاعات همچنین به حریم خصوصی ما مربوط می‌شوند که در وب‌سایت ما در دسترس است. ما به اطلاعات و حریم خصوصی مشتریانمان خیلی توجه می‌کنیم و کاملا از آنها محافظت می‌کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی