درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 مرداد 1398 - 02:19   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟
  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد
  ۷۰ درصد توان خود را باید برای شنیدن حرف مردم بگذاریم
  نظرات مردمی را به گوش روسای سازمان می رسانیم تا در تصمیم سازی ها مدنظر قرار گیرد
  نشست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با خبرنگاران لرستان
  نخستین جشنواره ملی رسانش آغاز شد
  کارگاه آموزشی بلاکچین ویژه خبرنگاران
  تلاش برای تولید محتوای هدفمند خبری
  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود
  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 09:43
چالش های روابط عمومی دولتی
روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تدوین استراتژی روابط عمومی قوی برای سازمان های دولتی ضروری و مهم است و دولت می تواند برای افزایش گفتگو با شهروندان از آن استفاده کند.


روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.


علاوه بر عوامل مذکور، روابط عمومی دولتی با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:


1. محدودیت مالی: سازمان ها و شرکت ها تمایلی به سرمایه گذاری در بهبود و توسعه فعالیت های روابط عمومی ندارند.


2. افزایش بسترهای ارتباطی: سازمان ها و شرکت ها باید سرمایه گذاری مناسبی بر روی افزایش بسترهای ارتباطی برای دسترسی به مخاطبان انجام دهند تا نتایج مورد نظر را بدست آورند.


3. مدیریت انتظارات گروههای ذینفع


4. تعهد برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان


2 - شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی

یکی از چالش های جدید سازمان ها، شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط سودآور و عادلانه با توجه به اهداف برنامه ها و کمپین هاست.


3- ایجاد رابطه بلندمدت با نفوذگران
روابط دراز مدت با رهبران عقاید، منافعی را برای سازمان ها به وجود می آورد. مدیران اجرایی و تیم های مدیریت را در تدوین و اجرای راهبردهای رسانه های اجتماعی را درگیر کنید


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  مزیت های کسب و کارهای کوچک بر برندهای بزرگ در حوزه روابط عمومی


  گوناگونی کماکان یک عامل تاثیرگذار اقتصادی در صنعت نشر خواهد بود


  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد


  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند


  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی