درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 10:57   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 09:43
چالش های روابط عمومی دولتی
روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تدوین استراتژی روابط عمومی قوی برای سازمان های دولتی ضروری و مهم است و دولت می تواند برای افزایش گفتگو با شهروندان از آن استفاده کند.


روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.


علاوه بر عوامل مذکور، روابط عمومی دولتی با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:


1. محدودیت مالی: سازمان ها و شرکت ها تمایلی به سرمایه گذاری در بهبود و توسعه فعالیت های روابط عمومی ندارند.


2. افزایش بسترهای ارتباطی: سازمان ها و شرکت ها باید سرمایه گذاری مناسبی بر روی افزایش بسترهای ارتباطی برای دسترسی به مخاطبان انجام دهند تا نتایج مورد نظر را بدست آورند.


3. مدیریت انتظارات گروههای ذینفع


4. تعهد برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان


2 - شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی

یکی از چالش های جدید سازمان ها، شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط سودآور و عادلانه با توجه به اهداف برنامه ها و کمپین هاست.


3- ایجاد رابطه بلندمدت با نفوذگران
روابط دراز مدت با رهبران عقاید، منافعی را برای سازمان ها به وجود می آورد. مدیران اجرایی و تیم های مدیریت را در تدوین و اجرای راهبردهای رسانه های اجتماعی را درگیر کنید


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی