درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 شهریور 1398 - 15:59   

فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید

  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی عکاسی

  روز جهانی عکاسی


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک

  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاهش فاصله با نسل آنلاین در کبک
  روز جهانی عکاسی
  فیسبوک همه ‌جا شما را تعقیب نمی‌کند، البته فقط اگر بخواهید
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت عید سعید غدیر خم
  بیمه عمر تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه اقساطی شد
  رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران
  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند
  آینده‌ نشر
  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37054صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 19 بهمن 1397 - 23:36
استراتژی ارتباطات یکپارچه
استفاده از ابزارهایی که مخاطب عام دارد می ‏تواند بسیار تاثیرگذار باشد. البته اگر در کار ما صداقت باشد تاثیرپذیری آن بیشتر خواهد شد و پیام‏های ما بیشتر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. احترام به ارزش‏های مورد قبول و فهم هدف مخاطب و کشف ارزش‏های مشترک جهانی یکی از عوامل اصلی موفقیت در ارتباطات یکپارچه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استراتژی ارتباطات یکپارچه دارای سه ویژگی است:


1- شناسایی و طبقه بندی مخاطبان


2- عامه مردم: استفاده از ابزارهایی که مخاطب عام دارد می ‏تواند بسیار تاثیرگذار باشد. البته اگر در کار ما صداقت باشد تاثیرپذیری آن بیشتر خواهد شد و پیام‏های ما بیشتر مورد پذیرش قرار خواهد گرفت. احترام به ارزش‏های مورد قبول و فهم هدف مخاطب و کشف ارزش‏های مشترک جهانی یکی از عوامل اصلی موفقیت در ارتباطات یکپارچه است که باید مورد توجه قرار گیرد.


3- افکار عمومی جهان: هر چه وجهه و تصویر یک کشور در انظار عمومی جهان خوشایندتر باشد به همان اندازه منافع و امنیت ملی آن نیز قوی تر می ‏شود.


4- نخبگان و کسانی که خود بر جامعه تاثیرگذارند (تأثیرگذاران).

استفاده از ابزارهای ارتباطی
رونق گردشگری، حضور در محافل علمی و دانشگاهی یا دعوت از نخبگان و تاثیرگذاران دانشگاهی و حرفه ‏ای جهت حضور و شرکت در همایش‌ها ی بین ‏المللی، چاپ کتاب و نشریه و...، گسترش ارزش‏های ملی از طریق طراحی و ایجاد پایگاه‏های اطلاعاتی قوی و معتبر به زبان‏های زنده دنیا بویژه انگلیسی، گسترش و آموزش زبان فارسی، ارتقاء سطح دانش و زبان آموزی رایزن‏ های فرهنگی، اعطاء بورس ‏های کوتاه مدت و بلندمدت به دانشجویان و محققان خارجی، فراهم آوردن امکانات برای فعالیت سازمان‌های غیردولتی در ایران، تولید و پخش برنامه ‏های جذاب و پر محتوا، تاسیس و راه ‏اندازی شبکه‏ های تلویزیونی و رادیویی تاثیرگذار به زبان‏های بیگانه، استفاده ‎های موثر از فضای مجازی و قابلیت‎های رسانه ‎های جدید و... از جمله روش‎ها و فنونی است که می ‏تواند مورد توجه برنامه ریزان و مسوولان ذی ربط قرار گیرد.


تاسیس، گسترش و فعال‏ سازی نهادهای غیردولتی به ویژه روابط‌عمومی ‏ها برای معرفی اقدامات دولت به افکار عمومی بین المللی و بهبود وجهه ایران در افکار عمومی جهانی می‏تواند بسیار تاثیرگذار باشد؛ ضمن اینکه ایجاد و تقویت ارتباط میان ارتباط گران حرفه‏ای مانند دیپلمات‏ها و خبرنگاران خارجی در فرایند ارتباطات بین فرهنگی نیز نباید مورد غفلت واقع شود.

طراحی پیام‏های واحد
اگر کشورها بتوانند پیام‏های موثر و لازم برای تاثیرگذاری را تولید کنند و آن را در چارچوب استراتژی ارتباطات یکپارچه سازمان‏دهی کنند، طبیعی است که امکان تاثیرگذاری بر افکار عمومی جهانی وجود خواهد داشت.


در واقع "دیپلماسی یکپارچه" تلاش دارد تا شکل جدیدی از امنیت را از طریق حداکثرسازی ارتباطات ایجاد نماید. تحقق این امر از طریق تمرکز مراکز تصمیم‌گیرنده و استراتژی ارتباطات یکپارچه امکان پذیر است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آینده‌ نشر


  مولف تبریزی برنده جایزه جهانی ۲۰۱۹ موسسه بین‌المللی روابط عمومی انگلستان شد


  روابط


  نخستین جلسه هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و نشست خبری استاندار خراسان رضوی برگزار می‌شود


  رئیس اداره روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور: مردم در تدام کار فرهنگی تاثیرگذار هستند


  روابط بر اساس طینت انسان ها


  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: روابط عمومی ها با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در راستای اقناع افکار عمومی حرکت کنند


  نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت استارت آپ ها


  قوانین جدید در نشست‌های خبری لیگ برتر ایران


  چهل و پنجمین شماره ماهنامه علمی-تخصصی مدیریت رسانه منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران