درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:25   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37050صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 19 بهمن 1397 - 12:10
اندیشه ایجاد فیس بوک
فیس بوک ـ یک Social Networking Services ـ چهارم فوریه 2015 (15 بهمن ماه 1393) 11 ساله شد. «فیس بوک Facebook» چهارم فوریه 2004 در یک اطاق خوابگاه دانشگاه هاروارد به ابتکار Mark Elliot Zuckerberg متولد 14 ماه می 1984 و در آن روز یک دانشجوی 20 ساله و با کمک چهار همشاگردی و هم اطاق او؛ Andrew McCollum ،Dustin Moskovitz ،Eduardo Saverin و Christopher Hughes ساخته شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیس بوک ـ یک Social Networking Services ـ چهارم فوریه 2015 (15 بهمن ماه 1393) 11 ساله شد. «فیس بوک Facebook» چهارم فوریه 2004 در یک اطاق خوابگاه دانشگاه هاروارد به ابتکار Mark Elliot Zuckerberg متولد 14 ماه می 1984 و در آن روز یک دانشجوی 20 ساله و با کمک چهار همشاگردی و هم اطاق او؛ Andrew McCollum ،Dustin Moskovitz ،Eduardo Saverin و Christopher Hughes ساخته شد.

 

نخست در چارچوب هاروارد، بین ِ دانشجویی و به صورت راهنما (دیرکتوری) عمل می کرد و سپس میان دانشجویان سایر دانشگاههای آمریکا و دانش آموزان دبیرستانی بالای 13 سالگی گسترش یافت و کارش مبادله پیام و عکس ثابت و متحر�'ک میان کسانی بود که در آن حساب باز می کردند (ثبت نام).

 

فیس بوک از سال 2006 (دو سال پس از ایجاد) عمومی شد و شرط بازکردن حساب در آن، داشتن ایمیل معتبر و سن بالای 13 سال تعیین شد. پس از باز کردن حساب، مشترکان می توانند عکس و شرح حال بگذارند و پروفایل درج کنند و ضمن قراردادن مطلب، به افزودن افراد برای مبادله پیام و ارتباط بپردازند.

 

در 2007 کمپانی مایکرو سافت بخشی از سهام فیس بوک را خرید و این مؤسسه در سال 2008 در شهر دوبلین (جمهوری ایرلند) دفتر جهانی دایر کرد. مؤسسه فیس بوک از سال 2012 به فروش سهام در بورس دست زد و در تابستان 2014 اعلام کرد که شمار کاربَران آن از رقم یک میلیارد و 300 میلیون بیشتر شده است.


مدیر عامل و فرد شماره یک مؤسسه فیس بوک (CEO) مارک زوکِربِرگ است و دفتر موسسه در مِنلو پارک (منطقه سانفرانسیسکو = بِی اِریا) و رئیس عملیاتی آن بانو سَندبِرگ Sheryl Sandberg چهل و پنج ساله و قبلا رئیس دفتر وزیر خزانه داری آمریکا. درآمد خالص این موسسه در سال بیش از یک و نیم میلیارد دلار و دارای بیش از 9 هزار کارمند است.


Mark Zuckerberg مدیر عامل فیس بوک و مبتکر آن یک پروگرامر کامپیوتر و یکی از دو فرد در این دنیا است که در جوانی و پیش از رسیدن به 30 سالگی میلیارد شده اند. وی که پدرش دندانپزشک و مادرش روانپزشک است و در ایالت نیویورک به دنیا آمده است در 27 سالگی میلیاردر شد. ثروت او به گزارش مجله تایم که وی را مرد سال کرده بود در ژوئن 2014 (خرداد 1393) از رقم 33 میلیارد دلار بیشتر شده بود. اندیشه ایجاد فیس بوک در اکتبر 2003 (مهرماه 1382) زمانی که «مارک» دانشجوی سال دوم دانشگاه هاروارد بود به ذهن او راه یافت.


مطالعه شرح حال افرادی همچون «مارک زوکربرگ» است که جوانان را به اندیشه ابتکار بویژه در دنیای دیجیتال و اینترنت می اندازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  تهیه «فهرست سیاه» روزنامه‌نگاران در ترکیه


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران