درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 11:20   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون چهارم: مهمترین مطالب را در ابتدای صحبت خود بیان کنید
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36998صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 16 بهمن 1397 - 08:01
4 ابزار دیجیتالی که روابط عمومی را متحول می‌کنند
مترجم- سیاوش روزی - تکنولوژی‌های جدید در حال تغییر در چگونگی ارتباط ما با یکدیگر و کسب‌وکارها با یکدیگر هستند. برای متخصصان روابط عمومی، پذیرفتن ابزارهای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان فراهم می آورد. در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک در سال 2018 پیشنهاد شده است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| درحالی‌که  رسانه‌های اجتماعی و سرعت‌بالای نوآوری‌ها را اکثر متخصصان ارتباطات می‌توانند احساس کنند، ابزارهای جدیدی نیز وجود دارند که ارزشمند هستند.

روابط عمومی و رسانه اجتماعی
هرچند، رسانه اجتماعی بیانگر یک فرصت پراهمیت برای بهبود
روابط عمومی است. ولی گاهی اوقات امکان دارد بین این دو تنشی به وجود آید.


تکنولوژی‌های جدید در حال تغییر در چگونگی ارتباط ما با یکدیگر و کسب‌وکارها با یکدیگر هستند. برای متخصصان روابط عمومی، پذیرفتن ابزارهای جدید، فرصت‌های جدیدی را برای برآورده کردن نیازهای مشتریان فراهم می آورد.


در اینجا چهار فرصت از طریق رسانه‌های اجتماعی به متخصصان روابط عمومی و کسب‌وکار‌های کوچک در سال 2018 پیشنهاد شده است:


1. افزایش درآمد برای پوشش رویدادهای خبری‌ به‌وسیله ویدئو زنده

ویدیو زنده، قابلیتی است که فیسبوک، اینستاگرام، توئیتر و برخی شبکه های دیگر ارایه می دهند. پخش و ارسال ویدئوهای زنده یک‌راه بسیار خوب برای دادن یک خبر مطبوعاتی یا رویداد به دنبال کنندگان و کنفرانس‌های رسانه‌ای است.


ارسال ویدئوهای زنده (محتوای ویدئو) یکی از بزرگترین روش‌های پخش آنلاین در فیسبوک است که حدود 500 میلیون نفر آن را تماشا می‌کنند.


برای پوشش رویدادهای تان می توانید از اپلیکیشن هایی مانند فیس‌بوک زنده (facebook live) یا پریسکوپ توئیتر استفاده کنید و به مخاطبانتان یک فرصت جدید برای ارتباط با برند مورد علاقه شان بدهید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از ویدئوهای زنده به گزارشگران و سازمان‌های خبری در قسمت‌های مختلف جهان دسترسی داشته باشید.


ویدئوهای زنده مخصوصاً می‌تواند برای ارتقای رویدادهای آتی یا رونمایی از محصولات جدید کمک‌کننده باشند. در سال 2016، شرکت جنرال موتور از اولین برندهای خودروسازی بود که از لایو فیس‌بوک برای معرفی مدل خودرو جدیدش استفاده کرد.


2. استفاده از صدای دیجیتال
بیشتر سازمان‌های خبری، حتی آن‌هایی که خبررسانی نمی‌کنند از شکل‌های مختلف رسانه در مقالات شان استفاده می‌کنند. در انتشار اخبار یا اعلامیه شما اغلب چند نقل‌قول بی‌نظیر وجود دارد. این نقل‌قول‌ها را ضبط کنید و به‌عنوان یک فایل صوتی ضمیمه کنید.


شما می‌توانید نرم‌افزارهای ویرایش صدا را دانلود کنید و صداهای ویرایش شده خود را بر روی یکی از زیرساخت‌ها مانند کلپ یا ابر صدا (soundcloud) بارگذاری کنید و در جمله خود به آن لینک دهید. فراموش نکنید در رسانه اجتماعی‌تان یا در وب‌سایت تان به اشتراک بگذارید.


3. از رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری بروز رسانی‌های تان به‌صورت بلادرنگ استفاده کنید.

بروز رسانی‌های مداوم به‌ویژه در ارتباطات بحران امری کلیدی هستند.


برای اطمینان شما می‌توانید یک بحران را در عصر دیجیتال مدیریت کنید، برای این کار شما نیاز دارید تا یک سیاست ارتباطات بحران با قاب‌های زمانی مشخص داشته باشید


صداقت را در مرکز ارتباطات بحران خود قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که سخنگو بیشترین اطلاعات به‌روز را دارد. در این صورت مردم به‌جای منابع بیرونی که ممکن است اطلاعات نادرست را به اشتراک بگذارند، به رسانه‌های اجتماعی شما نگاه خواهند کرد.


4. وب‌سایت خود را توسعه دهید تا مشتریان جدید جذب کنید.
سازمان‌ها اغلب می‌گویند که نیاز به حضور آنلاین دارند و بعضی از آن‌ها ایجاد صفحه فیس‌بوک را متوقف کرده‌اند.


درحالی‌که فیس‌بوک با مخاطبان هدف خودش و توانایی دست یافتن به حجم گسترده‌ای از مخاطبان بدون هیچ محدودیتی بودجه‌ای بهترین کانال است، این شرکت همچنین الگوریتم خود را تغییر داده و طرفداران خودش را از خانواده و دوستان بروز رسانی کرده است. دسترسی معمولی به برخی از صفحات در این زیرساخت‌ها حدود دو درصد کاهش‌یافته است. سال گذشته، در برخی از انشعابات خبری فیس‌بوک در برخی از صفحات دوسوم کاهش بازدید را شاهد بودیم.


درسی که می‌گیریم: فیس‌بوک نباید زمره استراتژی‌های دیجیتال شما قرار گیرد. به‌جای آن رو کانالی سرمایه‌گذاری کنید که برای خودتان است همانند وب‌سایت تان. در آنجا شما می‌توانید اخبار منتشر شده و دیگر اخبار را بارگذاری کنید.


مطمئن شوید که وب‌سایت تان از طریق محتوایش می‌تواند پاسخگو سؤالات مشتریان تان باشد.


مشکل مشتریان مان چیست؟ چه اطلاعاتی آن‌ها نیاز دارند تا مشکل شان را حل کنند؟ اگر شما در صنعت مالی هستید، می‌توانید محتوایی زا بسازید تا مشتریان تان را نسبت به آخرین بودجه‌ای که دولت مقرر کرده است راهنمایی کنید. در صنعت توریسم، شما می‌توانید منابع و عکس‌ها و ویدئوها از مناطق جذاب را در فصل تعطیلات برای بازدید به نمایش بگذارید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


  آیا شما از پسوردهایی استفاده می‌کنید که به آسانی هک می‌شوند؟


  ایلان ماسک در اندیشه افزودن بال اژدها به فضاپیمای استارشیپ


  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر


  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی